Florin Trandafirescu este, de astăzi, noul managing director Unilever South Central Europe. Înainte de această numire, el a condus operațiunile Unilever în Cehia și Slovacia, timp de 4 ani.
Românul îl înlocuiește pe Jarek Malinowski, care a deținut această poziție în ultimii patru ani. Cu o experiență profesională de aproape 25 de ani, Jarek Malinowski își va întrerupe cariera în Unilever pentru un an sabatic.
Absolvent al Institutului Politehnic București, Florin Trandafirescu are o experiență de peste 19 ani în Unilever, perioadă în care a deținut mai multe funcții de management, atât în cadrul Unilever South Central Europe, cât și al altor entități ale companiei.
21 mai Maratonul Economia Sustenabilă
28 mai Maratonul Fondurilor Europene
După ce a condus fabrica Unilever de la Ploiești și a fost implicat într-un proiect de Supply Chain în Marea Britanie, Florin Trandafirescu a preluat funcția de Director Supply Chain Unilever South Central Europe, iar ulterior a fost numit Vicepreședinte Supply Chain pentru Rusia, Ucraina și Belarus.

În 2008, Florin Trandafirescu a preluat funcția de director general al Inmarko Rusia, companie locală producătoare de înghețată, imediat după achiziția acesteia de către Unilever. După finalizarea procesului de integrare, în 2012, a fost desemnat Managing Director Unilever Cehia și Slovacia.
“Mă bucur să fiu din nou acasă. Mă întorc cu emoții și entuziasm în Unilever South Central Europe pentru a face parte dintr-o echipă care, în ultimii ani, a stat cu regularitate pe podiumul Unilever în Europa. Mi s-a reconfirmat că românii pun multă pasiune în business și știu că brandurile Unilever sunt realmente iubite, astfel încât mă simt deopotrivă mândru și privilegiat să fiu aici”, a declarat Florin Trandafirescu.
El va conduce operațiunile Unilever din 8 țări: România, Bulgaria, Serbia, Moldova, Macedonia, Albania, Kosovo și Muntenegru.
Unilever este unul dintre cei mai importanți furnizori mondiali de alimente și produse de îngrijire personală și a locuinței, prezent în peste 190 de țări, ajungând la 2 miliarde de consumatori în fiecare zi. Compania are 169.000 de angajați și a generat vânzări în valoare de 53.3 miliarde € în 2015. Peste jumătate (58%) din resursele companiei sunt îndreptate către piețele emergente sau în curs de dezvoltare. Unilever are mai mult de 400 de branduri printre care Dove, Knorr, Domestos, Hellmann, Lipton, Ben & Jerry, Magnum și Axe.