Musk explică de ce renunță la logo-ul și numele Twitter

Musk explică de ce renunță la logo-ul și numele Twitter
Florentina Dragu
Florentina Dragu
scris 26 iul 2023

Elon Musk a explicat decizia de a renunța la faimosul logo cu pasăre albastră al Twitter ca fiind o mișcare în vederea transformării afacerii într-o platformă mai largă pentru comunicații și tranzacții financiare.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente
27 mai - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, CEC Bank, Sphera, Teraplast

“Twitter a fost achiziționat de X Corp atât pentru a asigura libertatea de exprimare, cât și ca un accelerator pentru X, aplicația pentru tot. Nu este vorba pur și simplu de o companie care se redenumește și care continuă să facă același lucru”, a declarat Musk despre mișcarea aparent spontană din weekend de a obține prin crowdsourcing un logo de la fani și de a-l adopta pentru Twitter.

"Numele Twitter a avut sens când era vorba doar de mesaje de 140 de caractere trimise de la unul la altul - ca ciripitul păsărilor”, a precizat proprietarul Twitter.

CVC Capital strânge 26 miliarde de euro pentru un fond buyout record CITEȘTE ȘI CVC Capital strânge 26 miliarde de euro pentru un fond buyout record

Aplicația X imaginată de Musk - care va conecta infrastructura de bază a Twitter cu x.com, o adresă web care funcționează momentan ca un serviciu de rutare către Twitter - este una care suprapune comunicarea, multimedia și "capacitatea de a vă gestiona întreaga lume financiară", scrie Bloomberg.

Într-un mesaj de sprijin pentru strategia lui Musk, directorul general al Twitter, Linda Yaccarino, a declarat că X va include funcții fintech, precum plăți și servicii bancare.

 “X este stadiul viitor al interactivității nelimitate - centrată pe audio, video, mesagerie, plăți/servicii bancare – care va crea o piață globală pentru idei, bunuri, servicii și oportunități. Alimentată de AI, X ne va conecta pe toți în moduri pe care abia începem să ni le imaginăm”, potrivit acesteia.

Sosită recent la companie, Yaccarino are sarcina de a restabili încrederea atât în rândul agenților de publicitate, cât și al utilizatorilor, în urma unei serii de schimbări abrupte și aparent arbitrare executate de Musk.

Veniturile din publicitate ale Twitter au scăzut la jumătate, a scris recent Musk pe Twitter, iar rivalul mai mare Meta Platforms a lansat, luna aceasta, un concurent direct cu aplicația sa Threads.

Valoarea companiilor poloneze de utilități a explodat după ce statul s-a oferit să le preia termocentralele pe cărbune CITEȘTE ȘI Valoarea companiilor poloneze de utilități a explodat după ce statul s-a oferit să le preia termocentralele pe cărbune

Decizia de a schimba numele Twitter în X a readus atenția asupra platformei de socializare, deși este puțin probabil ca acest lucru să compenseze potențialele miliarde de dolari pierdute din valoarea mărcii, potrivit experților media și analiștilor.

Musk a vorbit despre modelarea aplicației X după WeChat, super-aplicația deținută de Tencent Holdings și care este folosită de majoritatea chinezilor pentru o gamă largă de activități online, de la plăți la mesagerie și accesul la servicii bancare, cum ar fi creditele de consum.  

 

viewscnt
Afla mai multe despre
elon musk
twitter
pasarea albastra twitter
logo nou twitter
aplicatia x