YouTube a anunțat că a depășit 1,5 miliarde de utilizatori activi lunar pentru formatul său Shorts de videoclipuri scurte, lansat la finele anului 2020 ca răspuns la popularitatea în creștere a TikTok.
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
Cea mai mare platformă de video online a început, anul trecut, să pună conținutul Shorts direct în aplicația sa principală și a încurajat vedetele platformei să producă videoclipuri adaptate pentru acest format.
Accentul pus pe Shorts face parte dintr-o tendință mai amplă în social media de a concura cu serviciul TikTok deținut de ByteDance pentru atenția privitorilor și a creatorilor, scrie Bloomberg.
TikTok a crescut în popularitate în întreaga lume în timpul pandemiei, inclusiv în SUA, cea mai profitabilă piață publicitară a giganților din domeniul tehnologiei. Aplicația a fost copiată rapid de rivali – YouTube a lansat Shorts, Facebook a regândit Instagram pentru a include propria sa clonă Reels, iar Snapchat a lansat Spotlight.
În mai anul trecut, YouTube a lansat un fond de 100 de milioane de dolari destinat creatorilor care produc clipuri de succes pentru Shorts, iar recent a anunțat că va începe să afișeze reclame în cadrul serviciului.