Brandul Holland & Barrett, lanț britanic de magazine cu suplimente alimentare și mâncare vegan, pregătește deschiderea primelor magazine proprii din România, semnalează presa elenă, confirmând informațiile anunțate anterior de Profit.ro.
Amânarea intrării în vigoare a noului Program Rabla și incertitudinile legate de valoarea tichetului pentru mașinile electrice au dus piața de mașini electrice din România la un nivel foarte scăzut, declinul față de anul trecut fiind în martie de 58%, relevă datele analizate de Profit.ro.
Operatorul hotelier lituanian Apex Alliance Hotel Management, care gestionează 5 hoteluri în București, se apropie de vânzarea hotelului de 4 stele Hilton Garden Inn Bucharest Airport, primul hotel situat într-un aeroport din România, potrivit surselor Profit.ro din piața imobiliară.
Fondul de investiții Mid Europa Partners, unul dintre cei mai activi investitori de pe piața locală, vrea să vândă Urgent Cargus, a doua cea mai mare companie de curierat din România, au declarat surse din piață pentru Profit.ro.
Fondul de investiții Mid Europa Partners a reușit în vânzarea Regina Maria cu planul de a obține, cum a anunțat Profit.ro, un miliard de euro, suma atrasă depășind cu puțin acest prag.
Octavian Muntean, proprietarul lanțului de cafenele Manufaktura The Coffee Shop Restaurant, intră și pe segmentul de înghețată, lansând, la Mega Mall, primul spațiu Manufaktura care include și gelaterie.
Familia Cristian Borcea, fostul proprietar al echipei de fotbal Dinamo București, și familia Ion, care a participat la construcția a peste 10.000 de apartamente în Sectorul 6, investesc circa 15 milioane de euro în dezvoltarea ansamblului rezidențial premium Doi Cocoși Residence, care va înlocui celebrul restaurant bucureștean Doi Cocoși, din zona Sisești a Sectorului 1, potrivit informațiilor obținute de Profit.ro.
Reducerea cererii de mașini textile și pierderile considerabile din ultimii ani au determinat conducerea grupului german Karl Mayer să închidă operațiunile din România, transmite compania pentru Profit.ro.
Nicio companie auto nu anunță public țintele de vânzări, în cifre exacte, pentru că asta ar însemna să-și dezvăluie planurile de afaceri concurenților. Dar la fiecare lansare de model și la fiecare început de an, orice marcă auto are planificate cu precizie țintele de vânzări pentru fiecare model în parte. Pentru noul SUV Bigster, ținta este extrem de ambițioasă și se apropie de 75% din vânzările Duster.
Compania germană Hengst a investit până în prezent 11 milioane de euro la Balș, unde a deschis anul trecut o fabrică de filtre, având printre clienți Miele, Kaercher și Festool.