Un număr semnificativ de companii din Asia continuă să desfășoare afaceri în Rusia, menținându-și operațiunile în pofida sancțiunilor internaționale impuse după invazia pe scară largă a Ucrainei.
Google, companie deținută de Alphabet, a anunțat că va face apel împotriva părții ”defavorabile” din decizia instanței în procesul antimonopol intentat de Departamentul de Justiție al Statelor Unite (DOJ), transmite Reuters.
Ford Motor recheamă peste 148.000 de mașini, în Statele Unite.
Grupul alimentar american Mondelez, producătorul ciocolatei Toblerone și Milka, a decis să retragă versiunea de 360 grame a sortimentului de ciocolată neagră de pe piața din Marea Britanie.
Simtel, grup de inginerie și tehnologie, anunță contractarea a două finanțări de la Banca Transilvania pentru finalizarea parcului fotovoltaic de la Giurgiu. Acestea constau într-un credit de investiții în valoare de 16 milioane de euro și un credit punte în valoare de 60,6 milioane de lei.
Constructorii auto din China sunt disperați să-și construiască propriile fabrici de automobile în Europa, pentru a scăpa de tarifele vamale și pentru a fi mai aproape de clienții locali. După BYD, care a început să construiască în Ungaria, la doi pași de România, SAIC și Chery au adus în discuție de-a lungul timpului subiectul unei fabrici în Europa.
Un cunoscut profesor chinez, specialist în Inginerie auto în una dintre marile universități chineze, susține că trei dintre cele mai cunoscut companii chineze de automobile remarcate ca startup-uri de succes în ultimii ani și cu ambiții importante de extindere la nivel global, nu au nicio șansă să supraviețuiască pe termen scurt.
Microfirmele din contabilitate, transport și consultanță majorează deja, în 2025, tarifele cu 16–22%, din cauza trecerii la impozitul pe profit.
Schimbările majore din cadrul Nissan încep să aibă efect și asupra poziției pe care o are Renault în cadrul companiei japoneze. Conform statutului de acționar principal al companiei, francezii au dreptul la două persoane desemnate în Consiliul Director al Nissan, una dintre cele două persoane fiind în ultimii cinci ani Jean Dominique Senard, președintele Renault Group.
OpenAI negociază cumpărarea Windsurf, un instrument AI de programare, pentru aproximativ 3 miliarde dolari.