Metropolitan Life a înregistrat pe parcursul anului 2024 prime brute subscrise în valoare de 772.729.397 lei, marcând o creștere de 24% comparativ cu anul precedent.
Revolut își va lansa primul ATM, ca un proiect-pilot, alegând Spania pentru acest test.
Producătorul de bere artizanală Ground Zero, activ pe piața din România de 10 ani, intră în segmentul berilor de volum prin lansarea „Deranj Doar o Bere”, un lager blond de tip Helles.
Frații Dragoș și Adrian Pavăl, proprietarii Dedeman, și-au fixat să redeschidă complexul hotelier de 5 stele Waldhaus Flims Wellness Resort - o unitate celebră, cu o istorie de aproape 150 de ani, din localitatea elvețiană Flims, pe care l-au preluat în toamnă împreună cu operatorul hotelier lituanian Apex Alliance Hotel Management - în sezonul de iarnă 2025, informație anunțată anterior de Profit.ro și confirmată acum.
Retailerul ucrainean Kormotech, lider de piață la producția de hrană pentru animale de companie, ia în calcul construirea unei fabrici în România, anunță Ihor Paranyak, director operațional.
Dezvoltatorul imobiliar HILS Development, lansat de Ionuț Negoiță, anunță vânzarea integrală a două ansambluri rezidențiale din portofoliu, HILS Pallady și HILS Splai.
Retailerul polonez de încălțăminte CCC Group, proprietar al lanțului de magazine CCC din România, aduce în România și brandul Worldbox, furnizor de încălțăminte și haine de stradă.
Grupul suedez Medicover, furnizor de servicii medicale private, preia companiile din România care aparțin Synlab International GmbH, și anume: Synlab West, Laboratoarele Synlab, Zostalab, Medsense Servicii Medicale, CMI Dr Iacobescu C Anca și CMI Dr Marinescu Dana Mihaela.
BMW TechWorks România, compania de software creată în Cluj-Napoca de constructorul auto german, împreună cu grupul japonez NTT Data, și-a mărit rapid numărul de angajați, după ce la startul activității pornise cu puțin peste 100 de persoane.
Startup-ul Ixaria, care a creat o soluție pentru configurarea 3D a produselor, are în prezent la 16 clienți în portofoliu, iar până la finalul anului țintește să ajungă la 35-40 de clienți. Veniturile anuale ale companiei se ridică la circa 65-70.000 de euro.