Volumele vândute de îmbuteliatorul Coca-Cola HBC în România au scăzut, anul trecut, cu peste 8%, situație pusă de companie pe seama contextului mcroeconomic.
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
Cele mai mari scăderi ale volumelor vândute, de peste 15%, au fost înregistrate la băuturile necarbogazoase.
CITEȘTE ȘI Producția industrială a scăzut
"Volumul din România a scăzut cu 8,3%, reflectând un context dificil pentru clienți în primele nouă luni ale anului. Tendințele s-au îmbunătățit în trimestrul al patrulea, volumele revenind pe creștere", se arată în raportul companiei, analizat de Profit.ro.
În România, ca de altfel în toate țările în care își desfășoară activitatea, Coca-Cola deține și funcționează pe baza unui sistem propriu, incluzând toate verigile necesare producerii și distribuției produselor către consumatori.
Pe plan local, Sistemul este format din Coca-Cola România (filială a The Coca-Cola Company, proprietarul mărcilor înregistrate) și partenerul său, Coca-Cola HBC România, care îmbuteliază și distribuie produsele Coca-Cola sub licența The Coca-Cola Company în România. Compania deține trei fabrici pe piața locală, la Ploiești, Timișoara și Poiana Negrii.
CITEȘTE ȘI ANPC a închis mai multe săli de fitness World Class. Mesaj trimis clienților "Producția noastră internă de rPET din Polonia, Italia și România va acoperi 50% din necesarul nostru de rPET în 2024, asigurând disponibilitatea și reducând costurile", explică compania în raportul anual.
România a devenit prima țară care bifat toate cele trei obiective urmărite de Coca-Cola în privința reciclării: sticle 100% reciclate, producție internă de rPET și o nouă campanie lansată la nivel național, de returnare a ambalajelor în baza unei garanții (DRS).