Retailerul german Lidl anunță clienții din România care returnează ambalaje cu simbolul SGR la aparatele de colectare a ambalajelor din magazinele Lidl și scanează voucherul generat, alături de cardul Lidl Plus, că, în perioada 23 – 25 aprilie 2025, primesc un cupon de cumpărături cu o valoare de până la 50 de lei, acordat ulterior în aplicație.
Compania slovenă Gorenje, producător de electrocasnice controlat de grupul chinez Hisense, estimează un avans de 6% al vânzărilor pe piața de România, de la peste 610.000 de unități în 2024, potrivit datelor transmise pentru Profit.ro.
Grupul de firme Dacris, care reunește furnizorul de produse destinate spațiilor de birouri Dacris Impex și tipografia Dacris Prod din Constanța, a bugetat pentru acest an o creștere a business-ului de două cifre, de la 32 milioane euro în 2024, și urmărește atent piața în căutarea de achiziții.
Vânzările de apă îmbuteliată continuă să crească, în condițiile în care, după pandemie, românii au devenit mai atenți la alegerile care țin de sănătate și au integrat hidratarea corectă în rutina zilnică, potrivit Maspex, unul dintre cei mai mari jucători din sectorul alimentar și al băuturilor.
Vânzările de vin la nivel global au scăzut, în 2024, cu -3,3% față de anul precedent, până la 214,2 milioane de hectolitri.
Grupul alimentar american Mondelez, producătorul ciocolatei Toblerone și Milka, a decis să retragă versiunea de 360 grame a sortimentului de ciocolată neagră de pe piața din Marea Britanie.
Cozonacul rămâne, fără îndoială, unul dintre cele mai iubite deserturi tradiționale de Paște în România.
Nuo Capital, un fond de investiții condus de antreprenorul din Hong Kong Stephen Cheng, a încheiat un acord pentru achiziționarea Bialetti Industrie, compania italiană renumită pentru emblematicele sale cafetiere octogonale moka.
Gigantul german Aldi, unul dintre cei mai mari retaileri alimentari la nivel mondial, face primul pas pentru intrarea pe piața din România, deocamdată urmând să mute 100 de posturi în administrație de la sediul din Mülheim an der Ruhr.
Piața online chineză Temu și retailerul de modă rapidă Shein, doi dintre cei mai mari agenți de publicitate de pe rețelele de socializare din Statele Unite, își reduc drastic cheltuielile cu publicitatea digitală din SUA, arată datele din industrie, ceea ce reprezintă o lovitură pentru companiile de tehnologie precum Facebook și YouTube ale Meta, scrie Reuters.