Apemin Tușnad, producător de apă minerală naturală din România, a încheiat anul 2024 cu o creștere de 22% a cifrei de afaceri, față de anul precedent, ajungând la 23,6 milioane de euro.
Kaufland România realizează, de aproximativ șapte ani, un studiu de impact socio-economic care oferă o radiografie detaliată asupra rolului jucat de companie în economia locală. Potrivit lui Valer Hancaș, Director Comunicare și Corporate Affairs în cadrul companiei, analiza vizează întregul lanț de aprovizionare, de la relațiile directe cu furnizorii, până la colaborările indirecte și cele induse.
97% din berea consumată în România este produsă local – un procent care reflectă nu doar preferințele consumatorilor, ci și forța de producție a unei industrii care a reușit să se dezvolte în timp și să își asigure aproape integral cererea internă, a arătat Constantin Bratu, directorul general al Asociației Berarii României, la Maratonul Profit.ro "Made In Romania".
Majorarea TVA în HoReCa, prevăzută în programul Guvernului Bolojan, va pune o presiune uriașă pe industria ospitalității, atenționează Radu Savopol, fondatorul lanțului de cafenele 5 to go și președintele HORA, autoritatea reprezentativă a industriei ospitalității românești.
Cifra de afaceri din comerțul cu ridicata (cu excepția comerțului cu autovehicule și motociclete), a scăzut, în primele patru luni, atât ca serie brută cu 3,1%, cât și ca serie ajustată în funcție de numărul de zile lucrătoare și de sezonalitate cu 3,5%, arată datele Institutului Național de Statistică (INS).
Cum se poate menține și dezvolta pe piață un brand românesc, De ce anume este nevoie concret din partea statului pentru a susține business-ul local, Dificultatea de a atrage și a reține talente pe o piață a muncii cu numeroase provocări, Cum poți ieși din piața locală pentru a te impune în alte țări, Cum poți convinge cumpărătorul că tradiția este, uneori, cel puțin la fel de importantă ca marketingul, Cum poate face diferența un brand și cum îl poți construi - sunt doar o parte dintre temele care vor fi discutate astăzi, de la ora 10.00, la Maratonul Profit “Made in Romania” Ediția a III-a.
Piața din România a fost marcată în ultimii 10 ani de provocări economice și politice care au rescris regulile jocului pentru sectorul de electrocasnice, spune Teodora Mărăcineanu, director de marketing în cadrul Electrolux România.
De la avionul de linie cu care zburam împreună cu actualii investitori vom trece la o navetă spațială – simbol al unei viteze de scalare de 30 de ori mai mare, spune fondatorul lanțului românesc de supermarketuri La Cocoș, Iulian Nica, după ce grupul german Schwarz, care deține Lidl și Kaufland, a anunțat că intenționează să preia majoritatea acțiunilor.
Retailerul suedez IKEA a decis să taie la jumătate tarifele de la restaurantul propriu, de luni până vineri, o altă facilitate fiind că copiii vor mânca gratuit.
Industria alimentară britanică se confruntă cu o provocare neașteptată: popularitatea crescândă a medicamentelor pentru pierderea în greutate începe să afecteze vânzările din supermarketuri, scrie The Times. Pentru prima dată în acest an, volumul total al vânzărilor alimentare a scăzut, o tendință pe care experții de la compania de analize de piață Kantar o atribuie parțial schimbării priorităților de sănătate datorită folosirii așa-numitelor „injecții pentru slăbire”.