Pepsi și-a schimbat logo-ul și în România, una dintre schimbările majore de brand derulate de companie la nivel global.
Ca urmare a planurilor de expansiune locală și deschiderii de noi restaurante, Premier Restaurants România, operatorul restaurantelor McDonald’s în România, a depășit pragul de 6.000 de angajați.
După mai mulți ani de cercetare, dezvoltare și promovare, Amazon renunță să mai dezvolte tehnologia Just Walk Out, pe care o folosea pentru a verifica și face plata automată pentru produsele cumpărate.
Retailerul german Lidl a reacționat după ce ANPC a anunțat că a găsit produse contaminate cu salmonella inclusiv la o unitate a rețelei din Focșani.
Volumul pieței berii s-a contractat pentru al doilea an la rând, ajungând la 15 milioane de hectolitri., scăderea fiind înregistrată în toate țările analizate: Bulgaria -3%, Polonia -7%, Ungaria -10%.
Lidl a anunțat că Irina Mușan va prelua funcția de Director Național Servicii Centrale și Expansiune Lidl România și va face parte din Consiliul de Conducere al companiei.
Autoritățile sanitare veterinare și pentru siguranța alimentelor din România au depistat recent un lot de căpșune provenit din Grecia cu reziduuri de karanjin, un pesticid neaprobat în Uniunea Europeană, potrivit informațiilor publicate în Sistemul Rapid de Alertă pentru Alimente și Furaje (SRAAF).
Nhood România, companie care gestionează 20 de centre comerciale Auchan din România și dezvoltatorul cartierului Coresi din Brașov, parte din New Immo Holding, compania de servicii imobiliare integrate a Asociației Familiale Mulliez (AFM), a făcut numiri noi în funcții cheie: Răzvan Ciobanu – Head of Property Management Retail, Carmen Bădulescu – Head of Asset Managememt și Cătălina Radu – Head of Leasing. Elena Bocan, Head of Ressources & Fund Investment, este numită și Head of Market.
Comisarii Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) au anunțat că a fost descoperită salmonella în mai multe produse din carne de pui din diverse magazine, printre care Penny Colentina, Penny Bucureștii Noi și Metro Băneasa, iar loturile respective au fost retrase de la comercializare.
Whisky-ul japonez, care se bucură de o apreciere tot mai mare la nivel mondial, este protejat - începând de luni - de noi reguli, menite să descurajeze producători străini să folosească această denumire, relatează AFP.