Farmec, cel mai mare producător român de produse cosmetice, a înregistrat în primul semestru o cifră de afaceri de 105,5 milioane lei, în creștere cu 9% față de aceeași perioadă din 2016.
1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Maratonul de Educație Financiară
De la începutul anului, au fost inaugurate 8 magazine de brand, urmând ca cel puțin alte 2 spații să fie deschise până la finele acestui an. Datorită politicii de extindere, în primele 6 luni ale anului 2017, rețeaua de magazine proprii a companiei Farmec a atins vânzări de 1 milion de euro.
Creșterea din prima parte a anului 2017 vizează și vânzările din magazinul online, care s-au menținut pe un trend pozitiv, înregistrând în prima jumătate a anului 2017 o creștere cu 20% față de aceeași perioadă a anului precedent.
Rețeaua de spații comerciale deținute de Farmec este formată din 8 magazine Farmec, amplasate la Cluj-Napoca, Arad, Brașov, Sibiu, Târgu Mureș și Timișoara și 11 magazine Gerovital ce se găsesc la București (3 magazine), Constanța, Cluj-Napoca, Timișoara, Craiova, Ploiești, Suceava, Iași și Piatra Neamț.
Printre principalii competitori ai companiei se numără Cosmetic Plant și Elmiplant.