EXCLUSIV Marcel Vulpoi creează prima franciză de contabilitate din România

Legal   
EXCLUSIV Marcel Vulpoi creează prima franciză de contabilitate din România

Vulpoi & Toader Management (VTM), una dintre cele mai mari companii românești de contabilitate și consultanță în afaceri, marchează o premieră pe piața locală: deschiderea primei francize de contabilitate. Anunțul a fost făcut în exclusivitate pentru Legal Marketing de către Marcel Vulpoi, fondatorul VTM. Potrivit acestuia, compania intenționează să ajungă la 25 de francize în următorii cinci ani.

„Vom lansa, în premieră, prima franciză românească de contabilitate și vizăm extinderea la nivel național. Ne gândim la acest model de trei-patru ani și am dezvoltat o aplicație ERP împreună cu trei români stabiliți în Anglia, pe care i-am adus înapoi în țară. Am găsit deja doi parteneri și vom replica modelul VTM atât în Cluj, cât și într-o altă localitate”, a declarat Marcel Vulpoi.

Omul de afaceri a precizat că aceasta este doar prima etapă dintr-un plan amplu de dezvoltare, care presupune deschiderea a 5-10 francize noi în fiecare dintre următorii cinci ani.

Urmărește-ne și pe Google News

Fondată în 2004, VTM oferă servicii integrate printr-o echipă de peste 100 de specialiști, pentru mai mult de 300 de clienți din domenii precum IT, telecom, construcții, comerț, imobiliare sau cinematografie.

Evenimente

Compania își realizează cea mai mare parte a cifrei de afaceri din servicii financiar-contabile și de resurse umane. De asemenea, VTM oferă și servicii complementare: consultanță, fuziuni și achiziții (M&A), due diligence, GDPR, servicii AML și juridice.

Marcel Vulpoi a explicat că decizia de a dezvolta rețeaua de francize a fost determinată de deficitul acut de profesioniști în domeniul contabilității, dar și de cererea tot mai mare pentru servicii de calitate la nivel național.

 

„În contabilitate există un deficit foarte mare de profesioniști, dar și o cerere uriașă pentru servicii de calitate. Antreprenorii au făcut un pas important: de la nevoia de a avea un contabil in-house au trecut la conștientizarea faptului că este mai eficient să colaboreze cu specialiști externi. Cei mai mulți antreprenori tineri înțeleg astăzi că un contabil trebuie văzut ca un partener. Noi, fiind lideri de piață, deținem un know-how valoros, care nu este ușor de replicat în toată țara. Dacă în București situația este bună, la nivel național lucrurile stau diferit. Avem foarte mulți clienți în țară și devine tot mai dificil să îi sprijinim eficient de la distanță”, a adăugat Marcel Vulpoi.

Un material Legal Marketing

viewscnt
Afla mai multe despre
marcel vulpoi
contabilitate