Idei Mari pentru Viitor. Astăzi, Constantin Măgdălina, Expert Tendințe și Tehnologii Emergente

Idei Mari pentru Viitor. Astăzi, Constantin Măgdălina, Expert Tendințe și Tehnologii Emergente
scris 10 apr 2017

Idei Mari pentru Viitor, o rubrică în care Profit.ro prezintă articolele de presă citite în ultima perioadă de către manageri de companii și antreprenori, pe care aceștia le recomandă.

Articole de presă citite în ultima perioadă de Constantin Măgdălina, Expert Tendințe și Tehnologii Emergente

"22 Qualities That Make a Great Leader" - link (entrepreneur.com)

(Un articol sinteză despre principalele calități și tot atâtea valori pe care este bine să le aibă un lider. Listarea și descrierea concisă a acestora îți dă o perpectivă asupra anvergurii rolului de lider)

"Microsoft's CEO Sent an Extraordinary Email to Employees After They Committed an Epic Fail"- link (inc.com)

(Un email exemplu trimis de la cel mai înalt nivel al companiei către colegii care au comis o eroare. Un mesaj care arată ca nu suntem funcții, ci suntem oameni)

"How to Know if Someone Is Rich" - link (inc.com)

(Bogăția financiară se asociază cu comportamentul umil și discret.  Oamenii bogați nu se definesc prin ceea ce au, ci prin ceea ce sunt. Acest articol face diferența între ceea ce ai și ceea ce ești)

"8 Things Every Person Should Do Before 8 A.M." - link (inc.com)

(Deoarece preluăm sarcini tot mai multe și ne încărcăm agenda zilnică avem tot mai puțin timp pentru noi. Acest articol ajută să-ți regândești în mod practic viața. Mesajul este "trăiește sau ești trăit de alții")

Constantin Măgdălina are o experiență profesională de 8 ani, timp în care a lucrat la companii multinaționale, atât în țară, cât și în străinătate. Are un Master în Marketing și Comunicare la Academia de Studii Economice București. Este certificat Lean Six Sigma și ITIL (IT Information Library®) ceea ce-i facilitează o bună înțelegere a proceselor și transformărilor din cadrul organizațiilor. Pe de altă parte, certificarea obținută de la Chartered Institute of Marketing îi completează expertiza de business. În cei peste 4 ani de activitate la EY a inițiat și coordonat studii ce analizau aspecte legate de mediul de afaceri din România. Printre acestea se află previziunile economice de creștere ale firmelor în 2013-2016, managementul cunoștințelor, experiența de cumpărare în era consumatorilor digitali, social media și mediul de afaceri românesc, utilizarea dispozitivelor mobile în România. Este autor a numeroase articole cu teme legate de inovație, eficientizarea proceselor de afaceri, social media, transformarea digitală, tendințe și tehnologii emergente. Este invitat că vorbitor la numeroase evenimente și conferințe de business.

viewscnt

Informaţiile publicate de Profit.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor.

Afla mai multe despre
idei
viitor