BMW a demarat la Dingolfing producția pentru noile propulsii integrate eDrive

BMW a demarat la Dingolfing producția pentru noile propulsii integrate eDrive
Gabriel Dogaru
Gabriel Dogaru
scris 4 iul 2020

BMW Group a demarat producția celei de-a cincea generații eDrive, componentă esențială a mașinilor electrice care încorporează acum atât motorul, cât și transmisia și electronica necesară coordonării.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

BMW eDrive, grupul motopropulsor al vehiculelor electrice ale mărcii, va fi produs la Dingolfing, cea mai mare uzină a BMW într-o nouă generație, după ce, timp de 7 ani, fabrica a produs componente pentru sisteme de propulsie electrice. Markus Soder, președinte al landului Bavaria, și Oliver Zipse, șeful BMW, au dat startul producției noii tehnologii care va fi folosită pe noile modele electrice ale BMW, începând cu iX3. Interesant este faptul că unitățile eDrive vor fi expediate în China, în uzina unde va fi produs noul SUV electric, după care mașina va fi importată ca produs finit în Germani și celelalte țări europene.

"Continuăm să promovăm mobilitatea electrică și stabilim standarde pentru transformarea industriei noastre. Până în 2022, doar la Dingolfing, vom putea produce anual sisteme de propulsie electrică pentru mai mult de jumătate de milion de automobile electrificate. În același timp, vom produce un mix de automobile full electrice, modele plug-in hybrid și modele cu motor termic pe o singură linie, în funcție de cerere, astfel încât să putem oferi clienților noștri <<Power of Choice>>. Acest lucru arată cum am deschis calea pentru ca transformarea în industria noastră să devină o adevărată poveste de succes"a declarat în cadrul evenimentul președintele Consiliului de Administrație al BMW AG, Oliver Zipse.

BMW spune că în următorii ani, aria de producție a Centrului de Competență pentru Producția de Sisteme de Propulsie Electrică va fi extinsă de 10 ori față de dimensiunea inițială: de la 8.000 de metri pătrați în 2015, la 80.000 mp. Va crește și numărul angajaților, până la 2.000, în producția de sisteme de propulsie electrică din Dingolfing.

Dacia, prima creștere după pandemie: 8% în Franța. Piața franceză a urcat cu 1,2% în iunie față de anul trecut CITEȘTE ȘI Dacia, prima creștere după pandemie: 8% în Franța. Piața franceză a urcat cu 1,2% în iunie față de anul trecut

Un sfert din automobilele BMW Group vândute în Europa ar trebui să aibă un grup de propulsie electric până în 2021; o treime, până în 2025 și jumătate, până în 2030. Până în 2023, BMW Group va oferi clienților săi nu mai puțin de 25 de modele electrificate - aproximativ jumătate dintre ele cu un tren de rulare full electric, anunță compania.

"Uzina BMW Group din Dingolfing este un exemplu perfect al modului în care industria auto se transformă pentru mobilitatea electrică. Aici avem totul sub un singur acoperiș: producția de baterii, motoare electrice și automobile electrificate", a explicat Christoph Schröder, directorul uzinei BMW Group din Dingolfing.

În prezent, aproximativ 10% din mașinile produse la Dingolfing sunt deja electrificate. Odată cu lansarea BMW iNEXT în 2021, uzina din Dingolfing va fi capabilă să producă automobile electrice, plug-in hybrid sau cu motor termic pe o singură linie. Conceptul „Power of Choice” este soluția aleasă de BMW pentru a produce același vehicul cu propulsii diverse, multienergie.  Schröder a explicat că următoarea generație Seria 7 va fi produsă în uzina din Dingolging și va fi lansată pe piață sub formă de modele cu motorizări termice (benzină și diesel), sistem plug-in hybrid și - în premieră - propulsie full electrică.

viewscnt
Afla mai multe despre
bmw
edrive
propulsie electrica
masini electrice
dingolfing