BMW România a încheiat 2019 cu un rezultat pozitiv, un nou record pentru companie pe piața din România și al treilea an de creștere consecutivă.
BMW România, subsidiara constructorului bavarez pentru piața locală, a livrat un număr de 3.112 autovehicule, anul trecut, fiind cea mai bună performanță de vânzări înregistrată de marcă în România. Marca BMW, care a acoperit cea mai mare parte din vânzări, a obținut de asemenea cifre record, cu 2.858 autovehicule livrate, în creștere cu 3% față de anul trecut. Și divizia de motociclete a crescut la un nivel record, cu 386 unități vândute.
MINI, marca britanică deținută de BMW, a reușit să livreze 263 mașini, cu 15% mai multe față de anul anterior.
21 mai Maratonul Economia Sustenabilă
28 mai Maratonul Fondurilor Europene
Vânzările de vehicule electrice ale grupului au crescut și ele substanțial, la 229 unități, cu 54,7% mai multe față de 2018. Mofelul este cel mai vândut vehicul electric din România, cu 530 de unități vândute de la lansarea sa pe piață.
BMW oferă și o informație legată de preferințele clienților din punct de vedere al tracțiunii mașinilor: aproape 80% din modelele vândute sunt echipate cu tehnologia 4x4 xDrive. De altfel, BMW X5 a fost cel mai vândut model al mărcii, confirmând interesul crescut pentru SUV-uri, inclusiv în segmentele premium. Au fost vândute 567 unități X5, cu 181 exemplare mai mult decât în 2018.

Din punct de vedere al tipului de motor preferat de români, dieselul a pierdut teren, numărul modelelor BMW cu motoare diesel fiind într-o ușoară scădere față de anul precedent, de la 2.106 la 1.747 unități. Livrările de modele cu benzină au avut o creștere importantă, justificată și prin perfomanța record BMW M: 824 unități în 2019 față de 482 în 2018.
Vânzarea modelelor de performanță M a cunoscut și ea o ascensiune importantă. Potrivit BMW, în medie, lunar au fost livrate 6 modele supersportive, cu un total de 72 livrări BMW M pentru 2019, în creștere cu 50%. BMW M5 și BMW M2 (care au beneficiat și de versiunea Competition) au fost în topul opțiunilor clienților cu câte 31, respectiv 12 livrări.