Continental a anunțat conducerea viitoarei companii Aumovio SE, dar fără director financiar, care a renunțat. Aumovio România are deja șef, dar se pregătește să concedieze câteva sute de oameni

Auto/Transporturi   
Continental a anunțat conducerea viitoarei companii Aumovio SE, dar fără director financiar, care a renunțat. Aumovio România are deja șef, dar se pregătește să concedieze câteva sute de oameni

Continental a definitivat lista directorilor care vor forma Consiliul de Administrație al Aumovio SE, noua companie care va fi creată în acest an prin separarea diviziei Automotive și listarea pe bursă.

VEZI AICI ȘI ULTIMA ORĂ Oficial: concedierile pregătite de Continental în România, în două dintre diviziile sale

Urmărește-ne și pe Google News

Consiliul de administrație al Aumovio SE va fi format din șase membri, inclusiv CEO-ul Philipp von Hirschheydt. În poziția de CHRO a fost numită Ingo Holstein, iar celelalte trei locuri vor fi ocupate de Boris Mergell, Ismail Dagli și Jean-François Tarabbia, care vor avea responsabilitate pentru Safety and Motion, Architecture and Networking și Autonomous Mobility.

FOTO Revolut și-a lansat primul ATM CITEȘTE ȘI FOTO Revolut și-a lansat primul ATM

De asemenea, CEO-ul Philipp von Hirschheydt va fi responsabil pentru User Experience.

Lista de directori nu conține și un director financiar, deoarece Karin Dohm a înștiințat Consiliul de Supraveghere că nu va continua în funcția deținută, odată cu separarea de Continental AG.

Rolul interimar de CFO a fost preluat de CEO-ul Philipp von Hirschheydt, în timp ce compania se află în căutarea unui înlocuitor.

„Karin Dohm a decis să nu prea rolul planificat, de director financiar al Aumovio SE, din motive personale”, a anunțat Continental în urmă cu câteva zile. Dohm a fost CFO al Hornbach timp de patru ani, iar din luna aprilie a semnat un contract cu Continental pentru a deveni CFO al Aumovio.

FOTO Brand chinez de mașini electrice va intra în România. 1.000 de mașini, la 100.000 de euro bucata - vândute anterior în 24 de ore, ca pâinea caldă CITEȘTE ȘI FOTO Brand chinez de mașini electrice va intra în România. 1.000 de mașini, la 100.000 de euro bucata - vândute anterior în 24 de ore, ca pâinea caldă

Stefan E. Buchner, care a fost desemnat președinte al viitorului Consiliu de Supraveghere al Aumovio SE, a felicitat numirea noului Consiliu de Administrație: „Sunt încrezător că Directoratul va ajuta viitoarea companie listată la bursă să obțină o creștere puternică și marje mari datorită combinării expertizei sale operaționale cu cea orientată spre piață.”

Aumovio SE are programată Market Day peste doar trei săptămâni, pe 24 iunie, și listarea pe bursă în septembrie. Pe zona financiară, în domeniul Finanțelor și Controlului, „directori cu experiență vastă vor prelua sarcini suplimentare în perioada de tranziție, pentru a continua fără probleme pregătirile pentru divizare, Ziua Pieței de Capital și listare”, a anunțat Continental.

Boris Mergell este în prezent șeful pentru Siguranță și Mișcare al Continental, iar anterior a condus și domeniul User Experience. Zona sa de responsabilitate va include și divizia de piese de schimb cu produse precum plăcuțe de frână, baterii și senzori.

Alarmă globală: China restricționează exporturile de minerale critice, amenințând industria auto și producția din toată lumea CITEȘTE ȘI Alarmă globală: China restricționează exporturile de minerale critice, amenințând industria auto și producția din toată lumea

Domeniile de afaceri decisive pentru tehnologia și poziția pe piață în domeniile de creștere ale vehiculelor definite de software și autonome vor fi gestionate de foștii șefi Jean-François Tarabbia (Arhitectură și Soluții de Rețea) și Ismail Dagli (Mobilitate Autonomă). În domeniul său de afaceri, Ismail Dagli conduce și divizia de vehicule comerciale.

Fiecare dintre cei trei are peste 20 de ani de experiență în industria auto în diverse roluri, inclusiv conducerea de echipe de cercetare și dezvoltare și mulți ani de experiență în gestionarea domeniilor de afaceri.

Pavel Prouza, șeful zonei de business User Experience, și CTO-ul Nino Romano vor face de asemenea parte din Consiliul de Administrație extins și vor raporta direct lui Philipp von Hirschheydt.

EuroNCAP umilește Tesla din cauza Autopilot. „Ar putea să o facă mai bine. Induce în eroare consumatorii!”. Renault, Porsche, Kia și Toyota, rezultate mult peste americani CITEȘTE ȘI EuroNCAP umilește Tesla din cauza Autopilot. „Ar putea să o facă mai bine. Induce în eroare consumatorii!”. Renault, Porsche, Kia și Toyota, rezultate mult peste americani

Aumovio SE va oferi industriei auto produse electronice de ultimă generație și soluții de mobilitate, practic produsele pe care le oferă în prezent divizia Automotive a Continental.

Pe lângă poziția solidă în soluții inovatoare de senzori și afișaje, precum și în sisteme de frânare și confort de top din punct de vedere tehnologic, viitoarea companie independentă va pune la dispoziția clienților experiența în software, platforme de arhitectură și sisteme de asistență pentru vehicule autonome și definite prin software.

Viitoarea companie Aumovio SE va avea peste 92.000 de angajați și a generat vânzări de aproximativ 19,6 miliarde de euro în anul fiscal 2024.

FOTO Wizz Air lansează curse noi din România CITEȘTE ȘI FOTO Wizz Air lansează curse noi din România

În România, Aumovio va fi condusă de Liviu Bălan, care a fost numit în urmă cu aproximativ 3 luni în poziția de șef al diviziei Automotive a Continental România, și va avea circa 14.000 de angajați, cu o cifră de afaceri estimată la peste un miliard de euro.

Aumovio România va avea două unități de producție, în Sibiu și Timișoara, și patru centre de cercetare dezvoltare în Brașov, Timișoara, Iași, Sibiu. „Vom avea aproximativ 14.000 de angajați și vom fi a doua cea mai mare țară în termeni de număr de angajați”, a anunțat Lăcrămioara Daraban, HR Coordinator al viitoarei companii Aumovio România. „Cu ambele fabrici, România va continua să aibă o contribuție majoră în termeni de vânzări”.

Continental a pregătit un pachet important de concedieri înainte de crearea Aumovio, după cum au anunțat pentru Profit.ro reprezentanții companiei.

„Continental își consolidează competitivitatea în sectorul de activitate Automotive din România, într-un context de piață plin de provocări pentru industria auto, care se află în plină transformare – cea mai mare din istoria sa. Măsurile luate au ca scop adaptarea capacităților la cerințele în schimbare ale clienților și creșterea eficienței în locațiile afectate.

VIDEO Boc transmite că s-a săturat. Mesaj de revoltă către constructorul Centurii Metropolitane Cluj-Florești: Nu e de glumit la Cluj! Să terminați la timp! CITEȘTE ȘI VIDEO Boc transmite că s-a săturat. Mesaj de revoltă către constructorul Centurii Metropolitane Cluj-Florești: Nu e de glumit la Cluj! Să terminați la timp!

Aceste măsuri vor afecta aproximativ 640 de locuri de muncă din locațiile Automotive din România. Ele vizează în principal sediul din Timișoara, unde vor fi afectate posturi din producție și din aria de cercetare și dezvoltare”

Continental și-a separat toate activitățile sale în companii independente, începând cu Powertrain, care a devenit Vitesco, urmată de Automotive, în acest an, apoi Contitech, care se pregătește de asemenea de separare și o posibilă vânzare. La finalul acestui proces, Continental va rămâne o companie exclusiv de anvelope.

viewscnt
Afla mai multe despre
continental
separare continental automotive
liviu balan
concedieri continental