Vânzările Grupului Renault, din care face parte și marca Dacia, au ajuns la un volum record de 2,1 milioane de vehicule după primele șase luni ale anului, cu o creștere de 9,8%. Vânzările Dacia au contribuit decisiv, cu o pondere de aproape 20% din totalul grupului și o creștere de 13,4%.
Marca Dacia a urcat la un nivel de 378.095 de vehicule vândute în primele șase luni ale anului, o creștere cu aproximativ 45.000 de vehicule a volumului, ceea ce reprezintă 13,4 procente peste nivelul de anul trecut. Vânzările Dacia au fost susținute de 355.068 unități vehicule de pasageri și 23.027 vehicule comerciale.
21 mai Maratonul Economia Sustenabilă
28 mai Maratonul Fondurilor Europene

Întreg Grupulul Renault a reușit să livreze 2,07 milioane de autovehicule, valoare care include și mărcile Jinbei și Huasong, pe care Renault le contabilizează începând din acest an. Creșterea este de 9,8%, iar fără cele două branduri asiatice creșterea ar fi fost de 5,3%, potrivit Renault. Grupul a ajunsla o cotă de piață de 4,2%.

Singura marcă din grup care a scăzut este Samsung Motors, cu 26,9% mai puține vehicule vândute.
În Europa, Renault Group a urcat cu 4,4%, cu 1,07 milioane de vehicule și o cotă de 11%. Marca Renault a crescut cu 1,1%, ajungând la o cotă de piață de 8,1%. Dacia a reușit să vândă 281.225 vehicule în Europa, cu 14,6% mai multe decât anul trecut, urcând la o cotă de piață de 2,9%.
