Dacia oprește vânzările, de Black Friday, în Marea Britanie. „Noi oferim valoare tot anul”

Dacia oprește vânzările, de Black Friday, în Marea Britanie. „Noi oferim valoare tot anul”
Gabriel Dogaru
Gabriel Dogaru
scris 25 nov 2023

Marca Dacia are o nouă abordare de marketing îndrăzneață, pe piața din Marea Britanie, și anunță printr-un mesaj postat pe pagina de vânzări a companiei că oprește vânzările de Black Friday, ziua marilor reduceri care în această țară s-a derula pe 24 noiembrie.

În loc să se arunce în valul discounturilor de Black Friday, Dacia s-a retras și a anunțat că „Am închis vânzările de Black Friday, pentru că, la Dacia, oferim valoare tot anul. Nu e mare lucru!”. Mesajul a fost postat chiar pe pagina Dacia, unde în mod normal pot fi comandate mașinile mărcii. Compania a anunțat jurnaliștii că „vânzările online ale Dacia vor fi închise pe toată perioada Black Friday (00:00 – 23:59). Configuratorul (care ajută clienții să-și configureze mașina) va fi, de asemenea, închis pe toată durata”.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

13 iunie - Eveniment Profit.ro - Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Depozitarul Central, Evergent Investments, Infinity Capital Investments, ROCA Industry, Sphera, Teraplast
17 iunie - Eveniment Profit.ro - Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield, Globalworth, imobiliare.ro, Meta Estate, Nordis
25 iunie - Medika TV - Maratonul Sănătății dentare. Parteneri: Maxilomed, Regina Maria Dental Clinics

„Pentru Dacia, Black Friday este o zi de vineri normală” a declarat directorul Dacia, Luke Broad. „Închiderea vânzărilor noastre online pentru ziua de azi este o mișcare îndrăzneață, dar arată angajamentul nostru de a fi producătorul de mașini numărul unu în Marea Britanie, după valoare. Acesta este o modalitate de a face ceea ce spunem. Black Friday poate determina cu ușurință consumatorii să cheltuiască în exces pe produse de care nu au nevoie – ceea ce nu este cazul la Dacia”, a mai spus șeful Dacia din UK.

Dacia le mai transmite englezilor să se relaxeze de Black Friday, „știind că mașinile noastre sunt construite solid și pentru a rezista, astfel încât să puteți face o pauză și să cumpărați de la noi mâine, încrezător că obțineți cea mai bună valoare de pe piață”.

Negocieri la Dacia, pentru Contractul Colectiv de Muncă. Sindicatele vor cea mai mare creștere de salarii din istorie CITEȘTE ȘI Negocieri la Dacia, pentru Contractul Colectiv de Muncă. Sindicatele vor cea mai mare creștere de salarii din istorie

Pentru a-și susține demersul de marketing, marca publică și o listă cu 10 motive pentru care britanicii evită Black Friday, pe baza unui sondaj realizat de compania Censuswide:

  1. Scepticism față de ofertele oferite (22 la sută)
  2. Sunt mai conștienți de costurile cu cheltuielile lor (18 la sută)
  3. Au deja suficiente bunuri, așa că nu au nevoie să cumpere (18%)
  4. Doresc să evite cozile și haosul (13 la sută)
  5. Doresc să reducă obiceiurile de cheltuieli impulsive (12 la sută)
  6. Nu au încredere în mărcile care oferă vânzări de Black Friday (11%)
  7. Evită să fie înșelați (11 la sută)
  8. Doresc să evite stresul general asociat cu cumpărăturile din locuri aglomerate (11 la sută)
  9. Ceea ce vor ei nu este la vânzare (11 la sută)
  10. Evită cheltuielile excesive (9 la sută)

Iarna trecută, Dacia a făcut valuri în presa din Marea Britanie, după ce a anunțat că oferă gratis recipiente cu apă caldă clienților săi, pentru a se încălzi, în replică la oferta BMW de a cere un abonament clienților pentru încălzirea în scaune.

viewscnt
Afla mai multe despre
dacia black friday
dacia oprire vanzari
dacia marketing marea britanie