El a reiterat importanța României în strategia companiei.
Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider
„România este una dintre cele mai importante piețe. Suntem compania aeriană lider în România. Avem în jur de 50% din piață aici.
Vom continua să ne extindem și în viitor. Așadar, fără nicio îndoială, România are o importanță strategică pentru Wizz Air”, precizează CEO-ul.
Planurile de dezvoltare vizează extinderea capacității și a rețelei.
„Cred că accentul este pus pe - poate - noi baze operaționale, cu siguranță mai multe aeronave și mai multe destinații. Dacă vom opera sau nu zboruri interne, acest lucru este încă în curs de decizie”, anunță acesta.
Pentru perioada 2025–2026, compania anticipează o creștere continuă.
„În România vom continua să creștem și în 2026. Tocmai am deschis baza de la Aeroportul Băneasa din București și de la Aeroportul Suceava și adăugăm capacitate în mod constant, practic pe toate aeroporturile de unde operăm”, spune József Váradi.

El a menționat inclusiv dublarea capacității în unele aeroporturi.
„Suntem în plin proces de creștere în România”, punctează acesta.
Despre principalele provocări pentru următorii ani, CEO-ul Wizz Air a indicat problemele structurale din industrie.
„Redresarea lanțurilor de aprovizionare. Trebuie să rezolvăm situația motoarelor. Odată ce acest lucru va fi făcut, vom putea zbura. Vom putea zbura și vom putea performa”, precizează el.
În fața criticilor privind relevanța pe termen lung a Wizz Air, CEO-ul companiei a invocat dimensiunea și poziția regională.
„Transportăm 7 milioane de pasageri. Asta este mai mult decât Lufthansa. Avem 2 miliarde de euro cash raportat la dimensiunea afacerii noastre. Avem mai multă lichiditate decât am avut vreodată”, spune CEO-ul.
El a subliniat rolul dominant al Wizz Air în Europa Centrală și de Est.
„Avem 29% din această piață. Am fost forța motrice a Europei Centrale și de Est. Am devenit motorul economic al acestei regiuni”, afirmă József Váradi.
În contextul reducerii operațiunilor din piețe mai scumpe, precum Abu Dhabi, unde recent Wizz Air a închis baza, József Váradi a descris strategia actuală ca o revenire la piețele de bază.
„Cred că “întoarcerea la origini” este o formulare corectă, dar, în același timp, suntem cel mai relevant jucător din Europa Centrală și de Est. Aceasta este cea mai relevantă piață pentru noi, pentru că este în creștere. Cred că putem stimula această creștere, putem genera valoare economică și, din acest punct de vedere, este o situație de tip win-win”, a mai spus CEO-ul Wizz Air.
Odată cu alocarea a două aeronave Airbus A321neo, compania aeriană operează în prezent un total de 41 de aeronave în România, la care se adaugă alte două deja anunțate pentru 2026.















