FOTO Volkswagen încearcă din nou segmentul cabrio, de data aceasta cu T-Roc

FOTO Volkswagen încearcă din nou segmentul cabrio, de data aceasta cu T-Roc
Gabriel Dogaru
Gabriel Dogaru
scris 1 mai 2020

Volkswagen a lansat pe piață o nouă versiune a SUV-ului de clasă mică T-Roc, o versiune decapotabilă, care poate fi considerată de nișă. Deși alți producători au înregistrat eșecuri usturătoare cu astfel de caroserii, SUV-uri cabrio, VW ar putea atrage clienții tineri, care sunt gata să încerce ceva nou.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Volkswagen T-Roc este cea mai nouă cabrioletă a mărcii germane, una anunțată de anul trecut și care acum intră pe piață, încercând să crească și mai mult vânzările modelului care concurează inclusiv cu Dacia Duster, din punct de vedere al dimensiunilor. Volkswagen a anunțat deja că noul model este disponibil la dealerii mărcii care au redeschis deja activitate. Prețul de pornire de la care poate fi configurat este de 27.495 euro (preț Germania), în condițiile în care modelul cu caroserie clasică începe de la circa 20.000 de euro.

Lansarea în acest moment nu este una întâmplătoare, deși probabil că VW ar fi vrut să se producă mai devreme, însă, la fel ca la orice decapotabilă, începutul sezonului însorit este cel mai bun pentru o astfel de caroserie. Singura necunoscută este cea legată de modul în care piața va recepționa acest model. Chiar dacă Golf, modelul compact al VW, nu are o versiune decapotabilă în acest moment, ceea ce ar putea contribui la vânzări bune ale lui T-Roc Cabrio, să nu uităm că Nissan ori Range Rover au încercat deja acest teritoriu și au fost nevoiți să renunțe la modelele respective, după nu mult timp de la lansare. Singurele SUV-uri de succes au fost off-road-erele, precum Jeep Wrangler sau Suzuki Vitara.

FOTO Volkswagen încearcă din nou segmentul cabrio, de data aceasta cu T-Roc

Printre diferențele esențiale dintre această decapotabilă și caroseria cu acoperiș fix se numără ranforsările absolut necesare, o dată în zona parbrizului și apoi sub forma unei protecții la răsturnare. Această protecție se află în zona banchetei pasagerilor din spate și este activată într-o fracțiune de secundă, dacă senzorii de înclinare constată că a fost depășită limita stabilită de producător. De asemenea, rigiditatea mașinii a fost crescută cu ajutorul lonjeroanelor din dreptul stâlpilor B.

Acoperișul, de tip soft-top textil, este acționat automat, electrohidraulic, fiind complet deschis în nouă secunde de la acționarea butonului. Viteza maximă până la care poate fi operat în mers este de 30 de km/h, iar timpul de închidere este de 11 secunde. Altfel spus, dacă apar norii de ploaie, timpul necesar pentru ca pasagerii să fie protejați este egal cu timpul necesar frânării până la 30 km/h plus 11 secunde.

Ce este pregătit pasagerilor - Vouchere de călătorie în locul returnării integrale a banilor pe bilete de avion CITEȘTE ȘI Ce este pregătit pasagerilor - Vouchere de călătorie în locul returnării integrale a banilor pe bilete de avion

Dimensiunile sunt ușor crescute față de un T-Roc standard, cu 3,4 cm în dreptul lungimii, astfel că VW garantează un portbagaj similar, 284 litri, deși s-a făcut loc pentru acoperiș în portbagaj.

Motorizările oferite pentru această caroserie sunt cunoscute: 1.0 TSI, de 115 CP și 1.5 TSI, de 150 CP, ambele pe benzină.

Mașina oferă o serie de dispozitive de siguranță, confort și conectivitate, între care sistemul eSIM, care asigură hot-spot WIFI, media streaming și Internet Radio.

FOTO Volkswagen încearcă din nou segmentul cabrio, de data aceasta cu T-Roc

viewscnt
Afla mai multe despre
vw t-roc
t-roc cabrio
suv cabrio