Huawei Technologies colaborează cu mai mulți producători de automobile pentru a produce mașini electrice marca Aito

Huawei Technologies colaborează cu mai mulți producători de automobile pentru a produce mașini electrice marca Aito
Profit.ro
Profit.ro
scris 3 apr 2023

Grupul Huawei Technologies colaborează cu mai mulți producători de automobile chinezi pentru a produce mașini electrice marca Aito, pentru a-și extinde prezența în industria auto, a declarat directorul general al companiei Huawei Smart Car transmite Reuters.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Huawei va face echipă cu Chery Automobile, BAIC Motor și Anhui Jianghuai Automobile Group pentru dezvoltarea și fabricarea în comun a vehiculelor cu marca Aito, a declarat Richard Yu, CEO-ul Huawei Smart Car, la forumul China EV 100 din Beijing, scrie News.ro.

GRAFIC Pentru prima dată în istorie, SUA produc mai multă energie electrică din surse regenerabile decât din cărbune CITEȘTE ȘI GRAFIC Pentru prima dată în istorie, SUA produc mai multă energie electrică din surse regenerabile decât din cărbune

Huawei, care are deja un parteneriat cu Seres Group pentru a produce mașini Aito, plănuiește o serie de modele, care includ SUV-uri, sedanuri și vehicule multifuncționale sub marca Aito, a adăugat Yu.

”Am dori să folosim pe deplin resursele de capacitate de producție ale producătorilor auto”, a spus Yu.

Seres a vândut în 2022 un total de 80.000 de mașini Aito cu sistemul HarmonyOS al Huawei, dezvoltat de companie ca alternativă la Android, în creștere de peste șase ori față de acum un an, potrivit dosarelor companiei.

Președintele Huawei, Eric Xu, a reiterat, într-o conferință de presă, că grupul nu produce mașini pe cont propriu, ci doar ajută alți producători de automobile să producă vehicule mai bune.

Huawei a fost lovit de o serie de restricții la exporturi, de către Washington, care spune că este un risc de securitate, ceea ce compania neagă.

Sancțiunile au împiedicat Huawei să cumpere componente cheie, precum și să folosească sistemul de operare Android al Google.

Sancțiunile au afectat, de asemenea, parteneriatele Huawei cu producătorii auto mondiali, care au renunțat în ultimii doi ani să mai folosească tehnologiile Huawei de conectivitate pentru vehicule, a spus Yu.

viewscnt
Afla mai multe despre
huawei technologies
aito