Influenta revistă americană Consumer Reports nu va recomanda automobilul Tesla Model 3, din cauza numeroaselor defecte: frânează mai lent decât o camionetă

Influenta revistă americană Consumer Reports nu va recomanda automobilul Tesla Model 3, din cauza numeroaselor defecte: frânează mai lent decât o camionetă
scris 22 mai 2018

Influenta revistă americană Consumer Reports nu va recomanda automobilul Tesla Model 3 din cauza numeroaselor defecte, apreciind că mașina frânează mai lent decât o camionetă, anunț care a temperat creșterea acțiunilor companiei condusă de miliardarul Elon Musk, relatează Reuters.

Mesajele postate de Musk weekendul trecut pe Twitter au determinat creșterea acțiunilor Tesla cu până la 4%, el afirmând că producătorul de automobile electrice vrea să livreze mai întâi versiuni echipate complet al Model 3, care sunt mai profitabile, arată news.ro.

Autmobilul Model 3 are o importanță majoră pentru profitabilitatea Tesla, într-o perioadă în care compania vrea să elimine întârzierile survenite în procesul de fabricație, informațiile legate de coliziuni în care au fost implicate automobilele sale și scepticismul tot mai mare legat de situația financiară a companiei.

Musk a afirmat pe Twitter că automobilul Model 3 complet echipat, cu tracțiune integrală, două motoare și o autonomie de 310 mile (499 kilometri), dar fără controversata funcție Autopilot, va costa 78.000 de dolari.

VIDEO & FOTO Rolls Royce Cullinan, cel mai scump și mai profitabil SUV din lume, a fost prezentat în premieră la Londra CITEȘTE ȘI VIDEO & FOTO Rolls Royce Cullinan, cel mai scump și mai profitabil SUV din lume, a fost prezentat în premieră la Londra

Compania nu a început încă să fabrice versiunea de bază, de 35.000 de dolari, pe care compania a promovat-o ca pe un vehicul de serie.

Revista Consumer Reports a refuzat să recomande Model 3 și a criticat automobilul pentru distanța de frânare prea lungă și centrul touch-screen greu de utilizat.

Consumer Reports, care realizează anual o evaluare a vehiculelor comercializate în Statele Unite, a transmis că, deși a apreciat numeroase lucruri la Model 3, iar experiența de conducere a automobilului a fost senzațională, vehiculul are ”defecte mari”.

Distanța de frânare de 152 de picioare (46 de metri) în cazul frânării la 60 de mile pe oră (100 kilometri pe oră) este mult mai proastă decât la oricare altă mașină contemporană testată de revistă și cu circa 7 picioare mai lungă decât distanța de oprire a unei camionete Ford F-150.

Tesla a precizat că în timpul testelor proprii a constatat o distanță medie de frânare de 133 de picioare, folosind anvelope all season Michelin, și de până la 126 de picioare cu anvelopele cu care sunt echipate în prezent vehiculele Model 3.

Acțiunile Tesla au închis luni în creștere cu 2,8%, la 284,48 dolari pe unitate, la bursa Nasdaq.

viewscnt
Afla mai multe despre
tesla
model 3
autopilot