Judecătorii din Berlin au obligat primăria să interzică mașinile diesel poluante pe șosele. Proces deschis de un grup de lobby de mediu

Judecătorii din Berlin au obligat primăria să interzică mașinile diesel poluante pe șosele. Proces deschis de un grup de lobby de mediu
Gabriel Dogaru
Gabriel Dogaru
scris 10 oct 2018

Un tribunal din Berlin a obligat administrația locală să impună restricții pe anumite străzi din oraș pentru mașinile diesel, dacă emisiile de noxe ale acestora depășesc limitele prevăzute de lege.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Un nou proces care are ca obiect dreptul mașinilor diesel poluante de a circula în orașele din Germania s-a sfârșit prost pentru proprietarii acestor mașini și, implicit, pentru administrație și chiar pentru constructorii auto. Un tribunal din capitala Berlin a anunțat sentința într-un dosar deschis de grupul de lobby de mediu DUH, iar decizia obligă administrația orașului să impună restricții pe străzile aglomerate, potrivit presei germane.

Reclamanții de la DUH au cerut ca autovehiculele care sunt echipate cu motoare Euro 4 sau mai vechi să fie împiedicate să mai circule începând din acest an, iar cele Euro 5, începând de anul viitor, din septembrie.

Uzina Dacia, la capacitate maximă în septembrie CITEȘTE ȘI Uzina Dacia, la capacitate maximă în septembrie

Primele informații vorbesc despre un număr de 20 de străzi și bulevarde pe care ar putea fi instituită restricția.

Hamburg este primul oraș în care a fost deja introdusă restricția de circulație pe cele mai importante bulevarde ale orașului, iar Frankfurt urmează să facă același lucru începând cu luna februarie 2019.

La începutul acestui an, a fost emisă prima sentință, în Germania, care acorda dreptul primăriilor să introducă restricții dacă se conideră necesar.

viewscnt
Afla mai multe despre
diesel
germania
tribunal
restrictii diesel
euro 4