Mitsubishi își reduce prezența în Europa, sub sloganul „Mic, dar frumos”

Mitsubishi își reduce prezența în Europa, sub sloganul „Mic, dar frumos”
Gabriel Dogaru
Gabriel Dogaru
scris 25 iun 2020

Mitsubishi Motors intenționează să-și reducă prezența în Europa, prin prisma noii strategii a Alianței Renault Nissan Mitsubishi, însă principalul scop este să-și reducă costurile și să-și mărească profitabilitatea la nivel global.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară

CEO-ul Mitsubishi Motors, CEO Takao Kato, a afirmat că Europa este una dintre „mega piețele” în care marca va încerca să facă reduceri de cheltuieli, în fața acționarilor, el asumându-și decizia de a reduce expunerea mărcii pe toate „mega piețele” lumii, potrivit Automotive News.

Mitsubishi se află într-un punct de cotitură ca urmare a crizei industriei auto generată de coronavirus, dar și din cauza reașezării alianței din care face parte. Mitsubishi este controlată de Nissan și depinde de deciziile acesteia, dar trebuie să țină cont de strategiile pe care alianța le ia în acest moment. În același timp, tendințele de expansiune, demarate în perioada Carlos Ghosn, au adus celor de la Mitsubishi și costuri în creștere, care s-au concretizat, în ultimul an fiscal, într-un plus de 30%, însă nu s-au concretizat și în creșteri ale profiturilor, după cum susține Kato.

Ceea ce dorește Takao Kato acum să facă este o revenire la dimensiunile anterioare. „Small but beautiful” (Mic, dar frumos) a fost sloganul pe care l-a prezentat acționarilor.

Asta înseamnă că atât în Europa, pe care a menționat-o explicit, dar și în SUA, care este tot o „mega piață” compania va căuta să-și reducă prezența. În schimb se va concentra pe piața asiatică (ASEAN), așa cum s-a stabilit și în strategia Alianței RNM, unde va juca rolul de leader.

VW testează masiv 150 de mașini ID.3, cu ajutorul angajaților, pentru a putea să livreze primele exemplare în septembrie CITEȘTE ȘI VW testează masiv 150 de mașini ID.3, cu ajutorul angajaților, pentru a putea să livreze primele exemplare în septembrie

Mitsubishi își va concentra producția pe pickup-uri, SUV-uri și minivanuri, segmente pe care are o reputație incontestabilă și care sunt foarte populare pe piețele-țintă.

Mitsubishi are două modele populare în Europa, SUV-ul Outlander, lider al pieței de hibride plug-in, și pickup-ul L200, iar vânzările sale au crescut anul trecut cu 3,4%, la 138.000 de unități, cu o cotă de piață subunitară, de 0,9%.

Succesul Outlander în Europa, cu motorizările PHEV a determinat șefii alianței să îi acorde poziția de leader și pe segmentul de tehnologiei hibride cu încărcare, în zona compactă și medie.

viewscnt
Afla mai multe despre
mitsubishi
piata auto
mitsubishi europa
alianta renault nissan mitsubishi