Proprietarul Dacia intră pe piața media

Proprietarul Dacia intră pe piața media
Florentina Dragu
Florentina Dragu
scris 13 dec 2017

Constructorul auto francez Renault va cumpăra o participație de 40% la grupul media Challenges Group, cu cinci dintre cele mai apreciate reviste din Franța în portofoliu, mutare prin care vrea să ofere servicii și conținut media la bordul automobilelor conectate și autonome.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Proprietarul Dacia intenționează să lanseze primele automobile fără șofer până în 2020 și să livreze automobile 100% conectate în piețele cheie în următorii cinci ani. Dezvoltarea industriei vehiculelor conectate și fără șofer se va traduce în mai mult timp liber pentru cei aflați la bordul mașinilor, iar Renault vrea să se asigure că acest timp va fi ocupat cu cititul articolelor.

“5.000 de chioșcuri de ziare din Franța intră în faliment anual. Prin acest proiect, milioane de șoferi și pasagerii acestora vor avea acces complet gratuit la informații și conținut variat și de înaltă calitate”, este argumentul Renault.

Fiat Chrysler se aliază cu BMW, Intel și Mobileye ca să construiască o platformă globală pentru mașini autonome CITEȘTE ȘI Fiat Chrysler se aliază cu BMW, Intel și Mobileye ca să construiască o platformă globală pentru mașini autonome

Conform înțelegerii, Renault va prelua 40% din capitalul social al Challenges Group, al cărui portofoliu cuprinde revistele Challenges, săptămânal de afaceri proeminent, cu o istorie de 35 de ani, Sciences & Avenir, La Recherche, L’Histoire și Historia, ultimele patru cu apariții lunare.

“Nori negri se adună deasupra presei. Vânzătorii de ziare își închid chioșcurile, iar cooperativa care ne distribuie nu ne mai poate plăti în totalitate”, a spus directorul general al grupului francez de media, Claude Perdriel, precizând că a acceptat “idea inovatoare” a Renault pentru că va oferi jurnaliștilor o nouă categorie de audiență.

“În loc să pierdem puncte de vânzare în fiecare an, vom avea milioane de cititori și potențiali ascultători”, a spus el într-o opinie publicată pe site-ul revistei Challenges.

Perdriel va rămâne la conducerea grupului de media după finalizarea tranzacției cu Renault. Șeful Challenges Group va deține restul de 60% din acțiunile grupului.

viewscnt
Afla mai multe despre
renault
challenges group
media
servicii masini conectate
automobile fara sofer