PSA Group își ridică veniturile, deși vânzările scad cu peste 10 procente. Declinul pieței din China - cea mai mare pierdere pentru mărcile grupului

PSA Group își ridică veniturile, deși vânzările scad cu peste 10 procente. Declinul pieței din China - cea mai mare pierdere pentru mărcile grupului
scris 29 oct 2019

PSA Group a reușit să-și mărească veniturile după nouă luni, deși vânzările sale au scăzut cu peste 10 procente la nivel global. Declinul pieței din China a adus cea mai mare pierdere pentru mărcile grupului, însă mărcile Citroen și DS au reușit să crească pe mai multe piețe.

Marca Peugeot a pierdut aproape 300.000 de clienți, în comparație cu 2018, pe intervalul ianuarie - septembrie, echivalentul unei scăderi de peste 20%, aceasta fiind și cea mai mare dintre mărcile grupului PSA. Citroen a înregistrat o scădere de numai 3,9%, dar are mai multe piețe pe care a crescut, inclusiv Europa (+3,9%) și Orientul Mijlociu.

Singura marcă din portofoliu care a crescut vânzările față de anul trecut este marca premium DS, care are însă un volum foarte mic, 43.704 unități, adică 1,7% din totalul vânzărilor grupului. Opel, marca germană din grup, a vândut în primele nouă luni 778.895 de autovehicule, cu 2,2% mai puține, un rezultat bun în contextul unei piețe în declin și în comparație cu celelalte mărci importante din grup. Vânzările Peugeot au fost afectate serios și de închiderea operațiunilor din Iran, care au reprezentat aproximativ jumătate din diferența de vânzări.

În total, PSA Group a vândut 2,57 milioane de vehicule, cu 10,6% mai puține decât anul trecut, pe primele nouă luni din an.

Bicicliștii solicită Poliției condiții mai bune în trafic: Bandă comună pentru transport public și biciclete, ridicarea și sancționarea mașinilor parcate neregulamentar, reglementarea trotinetelor electrice CITEȘTE ȘI Bicicliștii solicită Poliției condiții mai bune în trafic: Bandă comună pentru transport public și biciclete, ridicarea și sancționarea mașinilor parcate neregulamentar, reglementarea trotinetelor electrice

Din punct de vedere financiar, situația PSA Group după nou luni este însă una bună, în acest context, cu o creștere ușoară a veniturilor, de la 15,43 miliarde euro, la 15,58 miliarde euro, un plus de un procent. Avansul a fost susținut în special de afacerea cu piese auto, Faurecia, care a crescut cu 4,3%, la 4,18 miliarde, în timp ce afacerea cu autovehicule a crescut cu un discret 0,1%.

Pe trimestrul al treilea, veniturile au fost mai mici decât în intervalul similar din 2018, cu 0,2%, respectiv, -0,7% pe sectorul auto și +1,2% pentru Faurecia.

PSA anticipează o scădere de 1 procent în Europa și 7 procente în China, la sfârșitul acestui an, cu o marjă operațională de 4,5%.

PSA Group își ridică veniturile, deși vânzările scad cu peste 10 procente. Declinul pieței din China - cea mai mare pierdere pentru mărcile grupului

viewscnt

Informaţiile publicate de Profit.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea în lead a sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor.

Afla mai multe despre
psa rezultate financiare
peugeot vanzari
citroen vanzari 2019
opel psa vanzari auto
piata auto