Șeful Volkswagen: Grupul a abandonat strategia din ultimul deceniu de a construi un imperiu

Șeful Volkswagen: Grupul a abandonat strategia din ultimul deceniu de a construi un imperiu
scris 14 sep 2019

Volkswagen a abandonat strategia din ultimul deceniu de a construi un imperiu și de a cheltui nelimitat pentru inginerie, pentru a elibera resursele necesare dezvoltării și producției de serie a automobilelor electrice, a declarat directorul general al grupului, Herbert Diess, la salonul auto de la Frankfurt, transmite Reuters.

Combaterea la nivel mondial a emisiilor poluante a declanșat un nou val de consolidiare în industria auto, producătorii căutând noi modalități de reducere a costurilor de dezvoltare a tehnologiilor destinate automobilelor cu emisii reduse și conducerii autonome, arată news.ro.

În timp ce companii concurente precum Fiat Chrysler și Renault analizează un acord de fuziune în valoare de 35 de miliarde de dolari, Volkswagen a adoptat o strategie diferită, de simplificare a structurii.

VIDEO & FOTO Salonul Auto din Frankfurt: Noul Land Rover Defender, doar o amintire a bătrânului off-roader. Unul dintre puținele automobile cu istorie își încheie existența CITEȘTE ȘI VIDEO & FOTO Salonul Auto din Frankfurt: Noul Land Rover Defender, doar o amintire a bătrânului off-roader. Unul dintre puținele automobile cu istorie își încheie existența

“Nu avem nevoie de alte branduri. Cu câteva excepții, putem beneficia de segmentele profitabile la nivel global cu brandurile existente”, a declarat Diess la salonul auto de la Frankfurt.

Grupul cheltuiește 80 de miliarde de euro pentru achiziția de baterii și dezvoltarea de automobile electrice și a încheiat un acord pentru o alianță largă cu Ford, destinat înpărțirii costurilor de dezvoltare și producție.

Volkswagen a devenit un imperiu cu numeroase branduri sub conducerea lui Ferdinand Piech, director general și președinte al grupului în perioada 1993-2015, a cărui politică de extindere agresivă a dus la achiziția Bentley, Bugatti și Lamborghini într-un singur an.

În prezent, grupul german are 660.000 de angajați și deține mărcile Seat, Skoda, Bentley, Bugatti, Lamborghini, Porsche, Ducati și Audi, pe lângă Scania, MAN și VW.

viewscnt

Informaţiile publicate de Profit.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea în lead a sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor.

Afla mai multe despre
vw
masini
auto