Stellantis a anunțat prima echipă de directori care vor conduce mărcile adunate într-o singură companie. Potrivit reorganizării realizate de Carlos Tavares, conducerea companiei se va realiza prin intermediul a nouă comitete specializate: Strategie, Business review, Global Program, Industrial, Comitetul de alocări, Comitetul de regiuni, Comitetul de mărci, Styling Review, Brand Review. Conducerea se va face cu funcții încrucișate, astfel că fiecare director de marcă va avea și un rol într-un comitet.
„Această echipă de înaltă competitivitate, determinată și bine echilibrată va amplifica aptitudinile și experiența diversificată pentru a dirija Stellantis astfel încât să devină o mare companie”, a declarat Carlos Tavares la anunțarea listei de Top Management, cu care își propune să transforme suma celor două grupuri, PSA și FCA într-un "lider al industriei auto".
Principalii doi pioni în Stellantis vor fi Carlos Tavares, CEO, și Mike Manley, șeful celor două Americi. Numărul trei în companie va fi Silvia Vernetti, Global Corporate Officer, o femeie de afaceri cu background în planificare strategică, dezvoltare de afaceri și financial business management. Provinde din zona de consultanță, a intrat în Fiat în 2004 și a condus, printre altele, activitatea de alianțe și planificarea strategică, iar din 2018 este director financiar Jeep. Tot în topul conducerii va fi și Emmanuel Delay, care a lucrat pentru Nissan, pentru Philips și, din 2014, pentru PSA Group, unde a fost executive vice președinte, pentru regiuni. La Stellantis va fi Chief Performance Officer.
28 mai Maratonul Fondurilor Europene
Ceilalți directori anunțați vor fi:
Chief Software Officer: Yves BONNEFONT (fost vicepreședinte pentru mărci de lux și fuziune)
Chief Affiliates Officer: Philippe de ROVIRA(specialist în zona de mașini rulate - Sales Finance, Used Cars, Parts and Service, Retail Network)
Directori (COO) pentru regiuni:
Europa lărgită: Maxime PICAT, adjunct: Davide MELE
Eurasia: Xavier DUCHEMIN (a fost vicepreședinte Opel)
America de Nord: Mark STEWART
America de Sud: Antonio FILOSA
Orientul Mijlociu & Africa: Samir CHERFAN
China: Grégoire OLIVIER Interim (provine de la Faurecia)
India & Asia Pacific: Carl SMILEY
ASEAN: Christophe MUSY

Directori (CEO) ai mărcilor:
Global SUV
Jeep: Christian MEUNIER (Synergies Referent – rămâne pe postul ocupat în FCA)
American Brands
Chrysler: Timothy KUNISKIS Interim – (a condus anterior mărcile FCA pe piața din America de Nord)
Dodge: Timothy KUNISKIS Synergies Referent
RAM: Mike KOVAL (își păstrează poziția)
Mărcile de bază
Citroën: Vincent COBEE (își menține poziția anterioară)
Fiat & Abarth: Olivier FRANCOIS Synergies Referent & Global Chief Marketing Officer (își menține poziția)
Mărci upper
Opel & Vauxhall: Michael LOHSCHELLER (își menține poziția)
Peugeot: Linda JACKSON Synergies Referent (fost CEO Citroen și, în ultimul an, responsabilă cu diferențierea mărcilor în PSA Group)
Mărci premium
Alfa Romeo: Jean-Philippe IMPARATO – fostul CEO al Peugeot
DS: Béatrice FOUCHER (își menține poziția)
Lancia: Luca NAPOLITANO – fost șef Fiat pentru EMEA
Mărci de lux
Maserati: Davide GRASSO (fost COO al mărcii)
Mobility
Free2Move: Brigitte COURTEHOUX
Leasys: Giacomo CARELLI

Funcții cu atribuții globale
Finanțe: Richard PALMER
Human Resources & Transformation: Xavier CHEREAU
General Counsel: Giorgio FOSSATI
Planning: Olivier BOURGES
Achiziții & furnizori: Michelle WEN
Producție: Arnaud DEBOEUF (fostul șef al programului Dacia Duster și Global Acces în Renault)
Design:
Ralph GILLES (CHRYSLER / DODGE / JEEP / RAM / MASERATI / FIAT Latin America)
Jean-Pierre PLOUE(ABARTH / ALFA ROMEO / CITROEN / DS / FIAT Europe / LANCIA/ OPEL /PEUGEOT / VAUXHALL)
Engineering: Harald WESTER
Deputy: Patrice LUCAS Cross
Deputy: Nicolas MOREL
CTO: fără nominalizare
Sales & Marketing: Thierry KOSKAS (șeful vânzărilor PSA Group)
Customer Experience: Richard SCHWARZWALD
Deputy: Jean-Christophe QUEMARD
Communication & CSR: Bertrand BLAISE (șeful de Comunicare PSA Group)

După cum se poate observa, au fost menținuți marea majoritate a șefilor de branduri, cu câteva excepții notabile. Cea mai importantă este numirea lui Jean-Philippe Imparato, fostul CEO al Peugeot, în funcția de CEO al Alfa Romeo, marca premium italiană care a pierdut enorm în ultimul deceniu prin absența investițiilor. De asemenea, Peugeot va fi condusă de Linda Jackson, cea care a condus multă vreme Citroen, reușind să repoziționeze marca. La începutul lui 2020 a primit misiunea de a coordona diferențierea dintre mărcile PSA, prin crearea unui portofoliu specific fiecărei mărci. În rest, șefii Fiat Chrysler au fost selectați în special pentru a conduce activitățile din America de Nord și Sud, în frunte cu fostul CEO Mike Manley, în timp ce șefii din PSA au primit posturi în Europa, inclusiv în Fiat. Directorii cu care Carlos Tavares a lucrat în ultimul deceniu în PSA Group au primit cele mai multe poziții în posturile globale (vânzări, planificare, producție – unde a fost numit cel care a condus echipa care a creat prima generație Duster și a înființat Global Acces, programul care astăzi s-a trnasformat în Dacia & Lada Business Unit). Acționarul EXOR are controlul pe finanțe, prin președintele John Elkan, directorul de finanțe Richard Palmer și Silvia Vernetti, Global Corporate Officer.
Carlos Tavares a anunțat în prima sa conferință de presă în noua funcție de CEO Stellantis că nu va închide fabrici și nici mărci ale companiei, ci va încerca să le pună în valoare pe fiecare.