Tesla recheamă pentru reparații peste 1 milion de mașini, dar nu în service, ci de la distanță

Tesla recheamă pentru reparații peste 1 milion de mașini, dar nu în service, ci de la distanță
Gabriel Dogaru
Gabriel Dogaru
scris 22 sep 2022

O problemă tehnică aparent minoră, dar care poate produce accidentări grave, a fost cauza pentru care constructorul Tesla a fost obligat de NHTSA, instituția federală din SUA care se ocupă cu supravegherea vehiculelor din punct de vedere al siguranței, să repare peste un milion de automobile.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Maratonul de Educație Financiară

Automobilele Tesla Model 3 fabricate între 2017 și 2022, dar și Model Y, fabricat între 2020 și 2021, Model S și Model X, fabricate între 2021 și 2022, sunt susceptibile de defecțiuni ale sistemului de închidere și protecție la închidere al geamurilor laterale. Acestea ar trebui să dispună de un senzor care să oprească închiderea în momentul în care întâlnește un obstacol, cum ar fi mâna unei persoane sau chiar capul unui copil sau al câinelui. Senzorul este controlat de un soft care pare că are erori în funcționarea normală. Descoperirea acestui defect a fost făcută de controlul de calitate al Tesla care a informat NHTSA, care la rândul ei a dispus remedierea defecțiuni la cele aproximativ 1,1 milioane de vehicule. Constructorul spune că nu au fost raportate incidente produse de această defecțiune.

EXCLUSIV Dacia s-a apropiat în luna august de volumele vândute înainte de criză. Dispariția lui Dokker, marea pierdere a mărcii în 2022 CITEȘTE ȘI EXCLUSIV Dacia s-a apropiat în luna august de volumele vândute înainte de criză. Dispariția lui Dokker, marea pierdere a mărcii în 2022

Având în vedere natura problemei, reparațiile vor fi făcute printr-un update al softwarelui mașinilor afectate, o procedură care va costa mult mai puțin constructorul american decât în cazul unei rechemră în service a acestor mașini. Mașinile care sunt produse după data descoperirii defecțiunii vor primi deja un software actualizat.

viewscnt
Afla mai multe despre
tesla
rechemare tesla
defect geamuri tesla