Vânzările Ford în China - cea mai mare piață auto din lume - au crescut cu 3% în perioada aprilie-iunie 2020, fiind prima creștere trimestrială din ultimii aproape trei ani, transmite Reuters.
Anul trecut, livrările Ford pe piața chineză au scăzut cu 26%, după un declin de 37% în 2018, scrie Agerpres.
Vânzările în China au urcat la 158.589 unități în trimestrul doi din 2020, datorită lansării de noi modele, inclusiv SUV-uri și mașini de lux, și a cererii solide după ridicarea restricțiilor legate de pandemia de coronavirus (COVID-19), a anunțat Ford într-un comunicat.
5 noiembrie - Gala Profit – Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii
În contrast, rivala General Motors (GM) a raportat în perioada aprilie-iunie 2020 o scădere de 5,3% a livrărilor în China, la 713.600 vehicule, în timp ce brandul Mercedes-Benz (deținut de grupul german Daimler) a raportat cele mai bune vânzări realizate vreodată în trimestrul doi pe piața din China.
Vânzările auto pe piața chineză au crescut cu 14,5% în mai, după un avans de 4,4% în aprilie, a informat Asociația Producătorilor Auto din China (CAAM), care estimează în iunie o expansiune de 11%.