Volkswagen și-a creat divizie separată de e-mobility și își propune să devină lider pe piața de mașini electrice. Planurile companiei

Volkswagen și-a creat divizie separată de e-mobility și își propune să devină lider pe piața de mașini electrice. Planurile companiei
Gabriel Dogaru
Gabriel Dogaru
scris 12 ian 2018

Volkswagen a anunțat înființarea unei noi divizii e-mobility, destinată dezvoltării de mașini electrice, și l-a numit în poziția de șef al acestei divizii pe Thomas Ulbirch, anterior șef al producției mărcii.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară

Volkswagen a declarat oficial că își propune să devină lider de piață pe segmentul autovehiculelor electrice, segment în care Tesla deține supremația ca număr de unități vândute, iar Nissan Leaf este cel mai vândut automobil electric.

Pentru a atinge această țintă ambițioasă, Volkswagen, cel mai mare constructor de automobile din lume, i-a încredințat conducerea noii divizii înființate lui Thomas Ulbrich, care va avea la dispoziție propriul Consiliu de Administrație. Noua divizie va primi în coordonare dezvoltarea noii platforme MEB, destinată viitoarelor vehicule electrice ale mărcii, și va prelua procesul de producție pentru primele modele anunțate deja de VW, din familia I.D. Thomas Ulbrich a fost membru al boardului VW, cu răspundere pentru producție și logistică. În locul său a fost numit Andreas Tostmann, vicepreședinte pentru producție la SEAT.

Scădere abruptă a înmatriculărilor în decembrie, cu 25%, la mașini noi. Importurile de mașini second-hand au depășit 500.000 de unități CITEȘTE ȘI Scădere abruptă a înmatriculărilor în decembrie, cu 25%, la mașini noi. Importurile de mașini second-hand au depășit 500.000 de unități

Planurile companiei prevăd lansarea în 2020 a primului hacthback compact, full electric, dezvoltat de la zero, pe o nouă platformă, care să concureze cu Nissan Leaf și celelalte mașini electrice de pe piață. Mașina ar trebui să aibă un preț apropiat de un VW Golf diesel, astfel încât să devină noul automobil popular, așa cum a fost Beetle după război și Golf, în anii 60 – 70 ai secolului trecut.

Următoarele modele electrice vor fi I.D. Crozz, un SUV compact, și I.D. Buzz, un minivan electric. Până în 2025, VW și-a porpus să atingă un volum de 1 milion de vehicule electrice vândute. Celelalte branduri ale grupului VW vor utiliza și ele platforma MEB, astfel că întreg grupul ar trebui să atingă un volum de 1,5 milioane de mașini electrice până în 2025.

viewscnt
Afla mai multe despre
vw
masini electrice