Corina Martin: Cine a avut bani de Mamaia, acum este în Antalya. La Eforie e plin pentru că e mai mare procentul de români cu tichete de vacanță. Ce se întâmplă în Satul de Vacanță din Constanța

Corina Martin: Cine a avut bani de Mamaia, acum este în Antalya. La Eforie e plin pentru că e mai mare procentul de români cu tichete de vacanță. Ce se întâmplă în Satul de Vacanță din Constanța
Profit.ro
Profit.ro
scris 21 iul 2022

Președintele de onoare al Asociației Patronale RESTO Constanța, Corina Martin, a afirmat că la Eforie este plin de turiști deoarece acolo este mai ridicat numărul de români care utilizează tichete de vacanță, precizând că cine a avut bani de Mamaia în anii trecuți acum este în Antalya sau în altă destinație externă.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Corina Martin spune că dacă nu existau voucherele de vacanță, numărul turiștilor de pe litoralul românesc era și mai mic, arată news.ro.

Pașaportul românesc rămâne printre cele mai puternice 20 din lume CITEȘTE ȘI Pașaportul românesc rămâne printre cele mai puternice 20 din lume

“Voucherele de vacanță contribuie foarte mult la acel număr mic, mai mic de turiști pe care îl avem acum. Dacă nu am avea tichetele, ar scădea și acest număr, s-ar prăbuși. Poate ne întrebați de ce la Eforie este mai plin. Pentru că tarifele sunt mult mai mici. Mult mai mare procentul de români cu tichete de vacanță la Eforie. Mamaia este o stațiune mai scumpă, de-a lungul anilor prin tradiție, Mamaia este o stațiune mai scumpă. Cine a avut bani de Mamaia până acum, acum este în Antalya, acum este într-o altă destinație externă. Eforie este stabil pentru că este o stațiune destinată celor care aleg bugete mai mici de vacanță și se bazează mai mult pe tichete de vacanță”, a explicat Corina Martin.

Ea a precizat că aceeași situație este întâlnită și în Satul de Vacanță din Constanța, unde a crescut numărul de turiști.

EXCLUSIV Underline Ventures plănuiește pentru acest an 4-5 investiții: Căutăm startup-uri care pot ajunge la evaluări de sute de milioane de euro CITEȘTE ȘI EXCLUSIV Underline Ventures plănuiește pentru acest an 4-5 investiții: Căutăm startup-uri care pot ajunge la evaluări de sute de milioane de euro

“Satul de Vacanță merge acum la vânzări mai bine decât în 2019 pentru că se adresează segmentului de turiști cu bugete mai mici. Cine vine pe zona de cluburi unde șezlongul este mai scump, 100 de lei, nu venea neapărat în Satul de Vacanță. Există și o scădere, un fond generat de scăderea bugetului de vacanță la români, să ținem cont și de asta. Cine totuși își permite o vacanță alege mai mult destinații externe pentru că este acest apetit de destinații externe”, a mai afirmat Corina Martin.

viewscnt
Afla mai multe despre
mamaia
eforie