
Acțiunile companiei de livrări s-au prăbușit în acest an, Delivery Hero pierzând aproximativ 18,1 miliarde de euro din valoarea de piață. Companiile europene cu obiectiv similar de activitate trec și ele printr-o perioadă dificilă: Just Eat Takeaway.com (care astăzi a anunțat că se retrage din România) a scăzut cu 62%, iar Deliveroo, cu 59%.

În perioada similară a anului trecut, industria livrărilor de mâncare era încă în plină ascensiune datorită unui boom al cererii alimentat de pandemie. Optimismul investitprilor a dispărut pe măsură ce economiile s-au redeschis. Concurența mare și inflația pun presiune pe bugetele deja restrânse ale acestor companii, sufocând și mai tare un sector care încă nu a reușit să obțină profit, notează Bloomberg.
Delivery Hero deținea deja o participație de aproape 44% la Glovo, astfel că, în urma tranzacției, a ajuns să dețină peste 80% din companie.
Delivery Hero a fost prezentă în România cu Foodpanda, însă operațiunile locale au fost vândute recent către Glovo, tranzacție autorizată condiționat de Consiliul Concurenței.
21 mai Maratonul Economia Sustenabilă
28 mai Maratonul Fondurilor Europene