Raiffeisen Bank, probleme cu serviciile online pentru clienți. Aceștia se plâng că au apărut chiar în timpul zilei de salariu

Raiffeisen Bank, probleme cu serviciile online pentru clienți. Aceștia se plâng că au apărut chiar în timpul zilei de salariu
Mihai Baniţă
Mihai Baniţă
scris 13 mai 2022

Raiffeisen Bank România anunță că are probleme cu serviciile de mobile și internet banking pentru clienți din cauza unui incident tehnic.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Maratonul de Educație Financiară

”Momentan întâmpinăm un incident tehnic care are impact asupra aplicațiilor Raiffeisen Smart Mobile pentru clienți persoane fizice, Raiffeisen Online pentru clienți persoane fizice și Raiffeisen Smart Business”, anunță banca.

Clienții scriu pe pagina de facebook a băncii că aplicația nu funcționează de 3 ore și se plâng că problemele au apărut chiar în timpul zilei de salariu.

VIDEO PROFIT NEWS TV Bogdan Maioreanu, analist eToro: Anxietate pe piețe. Efectele inflației ridicate încep să se vadă CITEȘTE ȘI VIDEO PROFIT NEWS TV Bogdan Maioreanu, analist eToro: Anxietate pe piețe. Efectele inflației ridicate încep să se vadă

Disponibilitatea serviciilor, potrivit băncii, poate fi urmărită aici.

Raiffeisen are 2,28 milioane de clienți, persoane fizice și juridice, 4.700 de angajați, 300 de agenții în toată țară,  1.131 ATM-uri, din care 474 mașini multifuncționale (MFM-uri) și o rețea de peste 26.400 POS-uri.

viewscnt
Afla mai multe despre
raiffeisen bank
mobile banking
online banking