Credit Europe Bank România a încheiat primul semestru din 2020 cu un profit net de 13 milioane lei în pofida contextului economic curent

Credit Europe Bank România a încheiat primul semestru din 2020 cu un profit net de 13 milioane lei în pofida contextului economic curent
Profit.ro
Profit.ro
scris 9 sep 2020

Activele bancre totale ale Credit Europe Bank România au urcat la 4,1 miliarde de lei ]n prima jum[tate a anului, în timp ce portofoliul de credite a crescut la 2,1 miliarde de lei.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

În perioada ianuarie-iunie 2020 banca a înregistrat venituri totale de 124 de milioane lei și un profit net de 13 milioane lei. Anul trecut, banca înregistra un profit net de 57 de milioane lei, în creștere cu 7,5% față de anul anterior. Creșterea profitabilității este rezultatul utilizării mai mari a cardurilor de credit de către clienții băncii și al volumului constant de credite pe segmentul corporate, arat banca. Depozitele totale atrase de bancă în 2019 au atins 2,6 miliarde de lei, cifra de afaceri a cardurilor de credit a crescut cu 11% față de 2018, iar activele bancare totale și portofoliul de credite au rămas constante la 4, respectiv 2 miliarde de lei, în timp ce veniturile totale au crescut cu 6,7% comparativ cu anul anterior.

România, pe primul loc în UE la numărul mare de elevi care îi revin unui învățător CITEȘTE ȘI România, pe primul loc în UE la numărul mare de elevi care îi revin unui învățător

„Performanța financiară consolidată a băncii reflectă obiectivele noastre strategice. Deși ne așteptam la o scădere a profitului în primul semestru din 2020, având în vedere mediul economic determinat de pandemia de Covid-19, am reușit să încheiem prima jumătate a anului cu 13 milioane lei profit net mulțumită managementului atent al creditelor și soluțiilor digitale oferite clienților noștri. Investițiile noastre constante în digitalizare din ultimii ani s-au dovedit benefice pentru clienții noștri în timpul pandemiei, ținând cont de faptul că întregul nostru portofoliu de carduri era deja contactless, portofoliul nostru de carduri de credit oferă gadget-uri contactless – precum stickere și brățări – și clienții noștri care utilizează dispozitive Apple beneficiază de serviciul convenabil Apple Pay din 2019. Clienții noștri au reușit să facă trecerea mai rapid la plățile online și contactless, banca înregistrând o creștere pe aceste segmente, iar lansarea aplicației pentru smartphone AVANTAJ2go a ajutat la scăderea semnificativă a numărului de vizite ale clienților la sucursale sau la bancomate în contextul actual. Vom continua să investim în noi tehnologii și în componenta digitală ca parte a strategiei și responsabilității noastre față de clienții noștri”, a declarat Yakup Çil, CEO Credit Europe Bank România.

Membră a grupului financiar olandez Credit Europe Bank NV, Banca este activă din anul 1993, când a activat sub denumirea de Banca de Credit Industrial și Comercial, devenind Finansbank (în anul 2000), iar apoi, în 2007, în urma unui proces de rebranding, primind denumirea de Credit Europe Bank România.

viewscnt
Afla mai multe despre
credit europe bank
profit net