Agenția și-a anunțat intenția de a-și face debutul în 2025 la Bursa de Valori București, pe piața AeRO, din luna martie.
GRF+ pregătește, de asemenea, startul rundei de finanțare privată pe care o derulează ca prim pas către debutul său pe piața de capital. Suma atrasă va fi utilizată pentru accelerarea creșterii începând cu 2026.
“GRAFFITI PLUS este printre primele companii din România care folosesc oportunitatea de listare la bursă oferită prin Planul Național de Redresare și Reziliență, Apel - Listarea la bursă a întreprinderilor (Pilonul III. Investiția 3. Scheme de ajutor pentru sectorul privat). Am depus aplicația cu încredere, înțelegând că procesul de aprobare va presupune un parcurs mai extins, având în vedere caracterul nou al exercițiului. Ne bucurăm să contribuim și noi la acest proces și să deschidem astfel calea viitorilor emitenți“, spune Bogdan Tomoiagă, președintele Consiliului de Administrație GRF+.
În următoarele săptămâni, compania va parcurge o serie de etape conforme cu procedura de start a finanțării PNRR, respectiv va finaliza, în paralel, demersurile de pregătire a ofertei pentru investitorii invitați să participe în runda de finanțare privată.
Startul acestei runde are loc în perioada imediat următoare, când GRAFFITI PLUS își va deschide acționariatul către noi investitori “early adopters”, care vor beneficia de oferte preferențiale pentru pachetele de dețineri. Ulterior, în primul trimestru al anului 2026, compania își va face listarea tehnică pe piața AeRo.
Cum a evoluat Graffiti în ultimii ani
Graffiti Plus (GRF+) este o companie antreprenorială cu capital 100% românesc.
În ultimii 5 ani, compania a înregistrat indicatori financiari și non-financiari în creștere continuă și estimează să încheie anul 2025 cu o cifră de afaceri considerabil peste 10 milioane de euro și cu o echipă de peste 70 de consultanți.
GRF+ are un portofoliu de clienți care cuprinde lideri globali din mai multe industrii, printre care: BCR, Carrefour, Coca-Cola HBC, Orange România, OMV Petrom, Samsung, Warner-Bros Discovery precum și alte branduri importante.
Industriile principale în care activează clienții GRF și ponderea lor în cifra afaceri:
| Industrie | Ponderea în Cifra de Afaceri S1/2025 |
| Food, Drinks, and Consumer Goods | 30% |
| Tehnologie | 27% |
| Financiar-bancar și consultanță | 10% |
| Retail | 21% |
| Sănătate | 9% |
| Energie | 1% |
| Sport, media & divertisment | 2% |
| Altele | 1% |
















