Unicredit introduce noi facilități pentru clienți în aplicația de Mobile Banking

Unicredit introduce noi facilități pentru clienți în aplicația de Mobile Banking
scris 20 feb 2018

UniCredit Bank lansează facilități noi în varianta actualizată a aplicației sale de Mobile Banking, pentru a face experiență de utilizare cât mai simplă și mai rapidă pentru clienți. Printre noutăți se numără introducerea portofelului electronic, simplificarea plăților și posibilitatea rambursării pentru cardurile de credit, precum și activarea funcției Face ID recognition pentru telefoanele iPhone X.

Totodată, clienții pot anula plățile în lei în așteptare direct din aplicație, iar designul a fost optimizat pentru ecranele hartă ATM, curs valutar, detalii contact și mesaje.

Raportul Curții de Conturi pe 2016: Peste 21.000 de abateri constatate și erori contabile de 9,5 miliarde euro CITEȘTE ȘI Raportul Curții de Conturi pe 2016: Peste 21.000 de abateri constatate și erori contabile de 9,5 miliarde euro

„Strategia UniCredit Bank pe segmentul de retail este să devenim un jucător cât mai puternic, printr-o creștere susținută a numărului de clienți. De aceea, încercăm mereu să inovăm, oferind clienților noștri  platforme digitale moderne, procese simplificate și oferte competitive, care să le ușureze viața și interacțiunea cu banca. În acest context, aplicația de Mobile Banking de la UniCredit este un produs-cheie, pe care l-am dezvoltat permanent în ultimul an. Iar rezultatele nu s-au lăsat așteptate, în condițiile în care, pe parcursul anului 2017, numărul de utilizatori ai aplicației de Mobil Banking s-a triplat”, a declarat Septimiu Postelnicu, Șef Divizie Retail în cadrul UniCredit Bank.

Modulul de plăți are acum o interfață de utilizare îmbunătățită, care ajută clienții să efectueze plăți mai rapid și mai ușor utilizând gesturi swipe și scroll. Suplimentar, portofelul electronic oferă control asupra tuturor cardurilor emise de UniCredit dintr-un singur loc, iar rambursarea sumelelor utilizate pe cardul de credit se face acum cu doar o atingere a ecranului. De asemenea, deținătorii unui telefon iPhone X se pot autentifica în aplicație și pot semna tranzacții prin funcția Face ID Recognition.

Îmbunătățirea aplicației de Mobile Banking face parte dintr-un demers continuu al băncii de a investi în digitalizarea activității sale, susține instituția. De exemplu, în 2017, UniCredit Bank a lansat Business Mobile – o versiune a aplicației dedicată întreprinderilor mici și mijlocii, liber profesioniștilor și persoanelor fizice autorizate –, a implementat semnarea plăților de până la 800 de lei prin scanarea amprentei digitale și a oferit o dobândă mai mare pentru depozitele constituite prin canale digitale față de depozitele constituite la casieriile băncii. 

Grupul italian UniCredit a obținut, anul trecut, un profit consolidat de 88 milioane euro în România, în creștere cu aproximativ 20% față de anul anterior.

Grupul italian este prezent în România prin UniCredit Bank, UniCredit Consumer Financing, UniCredit Leasing Corporation, UniCredit Insurance Broker, UniCredit Leasing Fleet Management, UCTAM și UniCredit Business Integrated Solutions. 

viewscnt

Informaţiile publicate de Profit.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea în lead a sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor.

Afla mai multe despre
unicredit
mobile banking