Șase din zece studenți români (59%) au cel puțin o îngrijorare cu privire la capacitatea părinților lor de a face față sarcinilor tehnologice sau la riscul de a deveni victime ale fraudei atunci când nu sunt în preajmă, în timp ce 17% dintre părinți spun că le lipsește suportul IT al copiilor lor mai mult decât compania acestora, reiese dintr-un raport publicat, vineri, de Kaspersky.
Conform cercetării, aproape o treime (31%) dintre părinții care nu sunt prea pricepuți într-ale tehnologiei și au copii la facultate recunosc faptul că se confruntă zilnic cu dificultăți legate de tehnologie, odată rămași fără sprijin, scrie Agerpres.

21 mai Maratonul Economia Sustenabilă
28 mai Maratonul Fondurilor Europene
De asemenea, 23% dintre părinții din România recunosc, în mai mică măsură, că ar avea astfel de probleme, un procent mai mic (13%) înregistrându-se doar în Slovacia.
Totodată, peste o treime dintre părinții (43%) care sunt începători în domeniul tehnologiei și au copii la facultate recunosc că i-au sunat pentru asistență tehnică de la distanță, în timp 17% au declarat chiar că le lipsește suportul IT al copiilor lor mai mult decât compania lor, atunci când nu sunt în preajmă.