Ana Bucur - Business Development Manager @ Farfetch UK. Vine la webinarul IAA Live prezentat de IQOS

Ana Bucur - Business Development Manager @ Farfetch UK. Vine la webinarul IAA Live prezentat de IQOS
scris 14 sep 2020

Ana Bucur este o femeie care onorează industria românească de Marcom. După câțiva ani petrecuți în departamentele de PR și de evenimente ale agențiilor românești: Mercury 360, Saatchi & Saatchi și Graffiti BBDO pentru care a lucrat mult timp pentru conturi de fashion și lifestyle, Ana a decis că vrea să aprofundeze domeniul.

Ea și-a reluat studiile, mai întâi cu un curs de fashion branding la Amsterdam Fashion Institute, apoi un Master în management de lux la Istituto Europeo di Design din Roma. Imediat după terminarea masteratului, a intrat în rolul de Brand Manager la Gucci România, iar câțiva ani mai târziu a aplicat pentru postul de Account Manager la Farfetch Portugal, unde a rămas 3 ani și jumătate. De aproape 2 ani, Ana a făcut tranziția către Farfetch UK în departamentul de vânzări, în rolul de Business Development Manager, funcție pe care o ocupă și astăzi.

Ana vine la #IAALiveWebinars pentru a ne spune despre modul în care industria fashion s-a adaptat în această perioadă dificilă și pentru a oferi sfaturi utile managerilor și antreprenorilor din acest domeniu.

Webinarul live IAA cu Ana Bucur se adresează tuturor profesioniștilor cu poziții strategice în industria de marketing și publicitate. Înscrierile se pot face aici: https://qriser.com/produs/the-future-of-luxury-retail-in-a-digitalized-world/, iar participarea este limitată la 50 de persoane.

Pentru alte detalii, vă rugăm să o contactați Ruxandra Radu, coordonatorul capitolului IAA, la ruxandra.radu@iaa.ro sau să ne scrieți la contact@qriser.com.

IAA România este cea mai vastă și mai reprezentativă asociație profesională a industriei de marketing, comunicare și media, un parteneriat strategic unic ce reprezintă interesele a peste 110 companii active în industrie: clienți de publicitate, agenții de publicitate și media și instituții mass media. Obiectivul IAA este să transforme România într-un hub global creativ, devenind astfel busola industriei de marketing și comunicare.

IAA România este afiliată la IAA Global cu sediul la New York și filiale în peste 56 de țări. Pentru activitatea sa la standarde de excelență, IAA România a primit de 3 ori premiul global IAA Inspire Award - pentru cea mai activă și creativă filială din lume.

viewscnt
Afla mai multe despre
iaa
iqos