Aplicațiile de Social Audio au ajuns la 20 de milioane de instalări în primul trimestru

Aplicațiile de Social Audio au ajuns la 20 de milioane de instalări în primul trimestru
Liviu Mihai
Liviu Mihai
scris 26 apr 2021

Cu Clubhouse în frunte, Social Audio este una dintre categoriile de aplicații cu cea mai mare creștere din acest an. Popularitatea acestora a determinat companii mari, precum Facebook și Twitter, să lanseze replici proprii.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Maratonul de Educație Financiară

Aplicațiile de Social Audio au înregistrat 20 de milioane de download-uri în primul trimestru al acestui an, după estimarea făcută de Sensor Tower. Pentru că era ca și inexistentă în trecut, nu există criteriu de comparație pentru creșterea acestei categorii.

Dacă ar ajunge roboții să dea consultanță, ce vor mai face oamenii? Despre viitorul consultanței, ce cred liderii PwC (III) CITEȘTE ȘI Dacă ar ajunge roboții să dea consultanță, ce vor mai face oamenii? Despre viitorul consultanței, ce cred liderii PwC (III)

Vedeta evidentă este Clubhouse, care a înregistrat aproximativ 15,3 milioane de instalări în T1. Clubhouse a avut o lună februarie extraordinară, când a crescut la 9,6 milioane de instalări, de la  2,4 milioane de instalări în ianuarie.

În martie, Clubhouse a scăzut la 2,7 milioane de instalări, menținând numai 13% în plus față de luna ianuarie. Numărul total de instalări al Clubhouse este în jur de 16,4 milioane, majoritatea fiind contorizate anul acesta.

Studiu EY: Companiile raportează scăderi ale cifrei de afaceri, însă doar 19% și-au revizuit politica de prețuri de transfer CITEȘTE ȘI Studiu EY: Companiile raportează scăderi ale cifrei de afaceri, însă doar 19% și-au revizuit politica de prețuri de transfer

Social Audio include și alte aplicații notabile, Stereo și Spoon fiind două dintre a acestea. Stereo a avut un traseu similar cu Clubhouse anul acesta, deși la un nivel mai mic. Aceasta a crescut de la 551.000 milioane de instalări în ianuarie, la 1,5 milioane de instalări în februarie.

Tot precum Clubhouse, Stereo a scăzut în martie - cu 998.000 de instalări, aceasta a pierdut 35% față de luna anterioară.

VIDEO Profit TV - Să ajutăm business-ul. Ionuț Nedea, Litoralulromanesc.ro: Statul trebuie să promoveze destinațiile românești pentru turiștii români și străini. Exceptarea măsurii de purtare a măștii la plajă CITEȘTE ȘI VIDEO Profit TV - Să ajutăm business-ul. Ionuț Nedea, Litoralulromanesc.ro: Statul trebuie să promoveze destinațiile românești pentru turiștii români și străini. Exceptarea măsurii de purtare a măștii la plajă

Spoon este una din aplicațiile vechi ale categoriei, existând din 2016. Aceasta nu s-a bucurat de un spike în februarie, precum Clubhouse și Stereo, ci a crescut constant pe întreg parcursul anului trecut. Cea mai bună lună pentru Spoon a fost aprilie 2020, când a înregistrat 974.000 de instalări.

Succesul recent al aplicațiilor de Social Media a determinat marile companii de online să înceapă dezvoltarea propriilor replici. Platformele sociale, precum Facebook, Twitter și Reddit, văd în componenta audio o extensie a propriilor rețele.

viewscnt
Afla mai multe despre
aplicații
social audio
facebook
twitter
reddit