Apple recunoaște, în sfârșit, că vânzările noilor iPhone sunt mai slabe decât se aștepta

Apple recunoaște, în sfârșit, că vânzările noilor iPhone sunt mai slabe decât se aștepta
Liviu Mihai
Liviu Mihai
scris 3 ian 2019

După zvonuri repetate din diverse surse care vorbeau de vânzări sub așteptări pentru modelele noi de iPhone-uri, Apple recunoaște oficial acest lucru într-o scrisoare către investitori.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Șeful companiei, Tim Cook, spune în scrisoarea către investitori că se așteaptă la venituri mai mici din vânzările de iPhone-uri decât estimase inițial.

Astfel, pe primul trimestru din 2019, Apple estimează acum că veniturile vor fi de aproximativ 84 de miliarde de dolari, în loc de o valoare situată între 89 și 93 de miliarde de dolari.

Asta înseamnă o scădere de peste 4 miliarde de dolari față de începutul acestui an. În primul trimestru din 2018 veniturile generate de iPhone-uri erau de 88,3 miliarde de dolari.

FOTO Facebook a început să testeze o versiune întunecată pentru Messenger CITEȘTE ȘI FOTO Facebook a început să testeze o versiune întunecată pentru Messenger

Conform Apple, reducerea estimării vine ca urmare a vânzărilor slabe din China, însă acesta nu este singurul motiv. De vină pentru veniturile mai mici, conform Apple, ar fi inclusiv faptul că înlocuirea bateriilor de iPhone este mai facilă acum.

După scandalul reducerii intenționate a performanței iPhone-urilor, Apple a simplificat și redus prețul pentru înlocuirea bateriilor. Ca urmare, un număr mai mare de utilizatori au ales să schimbe bateria decât să cumpere un model nou.

Apple a decis ca de la 1 noiembrie 2018 să nu mai facă publice datele privind volumul de unități vândute, ci doar veniturile obținute de produsele sale, astfel că va fi greu de aflat exact câte iPhone-uri au fost vândute în primul trimestru a acestui an.

În cazul celorlalte produse, precum servicii, iPad, accesorii etc., Apple se așteaptă la o creștere de 19 procente de la an la an.

viewscnt
Afla mai multe despre
apple
iphone