Facebook a început să evalueze credibilitatea utilizatorilor pe o scală de la 0 la 1

Facebook a început să evalueze credibilitatea utilizatorilor pe o scală de la 0 la 1
Profit.ro
Profit.ro
scris 22 aug 2018

Facebook a început să evalueze credibilitatea utilizatorilor cu ajutorul unei scale de la 0 la 1, în încercarea de a combate dezinformarea, potrivit directorului de produs al companiei, Tessa Lyons, care este însărcinată cu identificarea persoanelor răuvoitoare, citat de Washington Post.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Compania a dezvoltat acest sistem de evaluare în cadrul eforturilor de combatere a știrilor false, a spus Lyons într-un interviu, potrivit News.ro.

Compania s-a bazat ca și alte companii din sectorul tehnologiei pe  raportarea de către utilzatori a conținutului problematic, dar, pe măsură ce Facebook a oferit oamenilor mai multe opțiuni, unii utilizatori au început să raporteze în mod fals că unele informații nu sunt adevărate.

VIDEO&FOTO Huawei a folosit fotografii realizate cu o cameră foto profesională într-o reclamă care promovează calitatea pozelor făcute de un smartphone CITEȘTE ȘI VIDEO&FOTO Huawei a folosit fotografii realizate cu o cameră foto profesională într-o reclamă care promovează calitatea pozelor făcute de un smartphone

”Nu este neobișnuit ca oamenii să ne spună că ceva este fals doar pentru că nu sunt de acord cu premisa unui articol, sau să încerce să atace un anumit publisher”, a explicat Lyons.

Scorul privind credibilitatea utilizatorilor, cuprins între 0 și 1, nu este conceput ca un indicator absolut al credibilității unei persoane și nu este un scor unic al reputației acordat utilizatorilor. În schimb, acest scor este una dintre metodele de măsurare, între miile de noi indicii de comportament pe care Facebook le ia acum în considerare pentru înțelegerea riscurilor.

Facebook mai monitorizează care utilizatori au tendința de a semnala ca problematic conținutul publicat de alți utilizatori și care utilizatori sunt considerați credibili de către utilizatori.

Nu este clar ce alte criterii măsoară Facebook pentru a stabili scorul unui utilizator, dacă toți utilizatorii au un scor și cum este folosit acesta.

viewscnt
Afla mai multe despre
facebook
tessa lyons
credibilitate