Facebook a lansat două produse audio simultan

Facebook a lansat două produse audio simultan
scris 22 iun 2021

În aceeași zi, Facebook și-a lansat atât clona de Clubhouse, cât și platforma de podcast-uri.

Live Audio Rooms, produsul Facebook inspirat de Clubhouse, a fost lansat în Statele Unite, unde este disponibil personalităților și în cadrul anumitor grupuri de discuții.

Discuțiile pot fi organizate doar prin intermediul aplicației Facebook de iOS, însă utilizatorii pot participa la acestea și de pe Android. Până la 50 de persoane pot vorbi în același timp.

Un nou bug de iPhone lasă utilizatorii fără internet CITEȘTE ȘI Un nou bug de iPhone lasă utilizatorii fără internet

Facebook nu limitează numărul ascultătorilor, vizând clar Clubhouse, care impune astfel de limite.

Pot fi organizare discuții atât publice, cât și private. Discuțiile private nu vor fi disponibile decât în cadrul grupului care le-a găzduit, în vreme ce discuțiile publice pot fi partajate și în afara grupului.

Nu lipsesc unele funcții deja standard pentru această categorie de aplicații, precum notificări privind prietenii care aderează la o discuție sau butonul care trebuie apăsat când un participant dorește să vorbească.

Totodată, Facebook și-a lansat secțiunea de podcast-uri. Acestea pot fi ascultate, prin intermediului unui player dedicat, inclusiv cu ecranul oprit.

Podcast-urile vor putea fi găsite atât în newsfeed-ul dedicat, cât și direct în paginile creatorilor. Pentru limba engleză, în viitorul apropiat, va exista și o funcție de subtitrare automată.

Facebook nu a spun nimic de extinderea disponibilității acestor produse în afara Statelor Unite, însă, după istoricul companiei, aceasta poate o chestiune de luni sau chiar mai bine de un an.

viewscnt
Afla mai multe despre
facebook
audio
rooms
podcast