Facebook a șters 1,5 milioane de postări legate de atacul din Noua Zeelandă

Facebook a șters 1,5 milioane de postări legate de atacul din Noua Zeelandă
Liviu Mihai
Liviu Mihai
scris 18 mar 2019

Facebook a anunțat că a eliminat din rețeaua sa socială 1,5 milioane de filmări privind atacul armat din Noua Zeelandă în primele 24 de ore de la producerea acestuia.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Maratonul de Educație Financiară

Într-o încercare de a arăta cât de eficient a devenit sistemul Facebook de moderare a conținutului, executivul Mia Garlick a făcut publice câteva date privind modul în care rețeua socială a cenzurat conținutul care prezenta atacul produs recent în Noua Zeelandă.

Garlick spune că Facebook a folosit un set de instrumente automatizate, inclusiv un algoritm de recunoaștere audio, alături de o echipă de moderatori umani care au completat și supervizat tehnologia folosită.

În acest fel, confom oficialui Facebook, 1,2 milioane de postări video au fost blocate imediat după ce au fost publicate.

În China, o aplicație online ajută la găsirea persoanelor dispărute CITEȘTE ȘI În China, o aplicație online ajută la găsirea persoanelor dispărute

300.000 de postări au fost depistate și șterse mai târzium, ceea ce înseamnă că 20% dintre postările identificate eventual au păcălit sistemul pus în funcțiune pentru a elimina imediat acest tip de conținut.

Atacul de vineri care a vizat două moschei din Noua Zeelandă și a avut ca urmare moartea a 50 de persoane a fost transmis în direct pe Facebook de către unul din atacatori.

Facebook a închis contul atacatorului în mai puțin de o oră de la transmisunea live, însă filmarea a apucat să fie partajată și preluată și pe alte site-uri, inclusiv pe Twitter și YouTube.

Facebook nu a făcut publice date privind engagement-ul în acest caz, precum numărul utilizatorilor care au vizionat filmările, comentariile, numărul de share-uri sau like-urile.

viewscnt
Afla mai multe despre
facebook
noua zeelanda
video