Facebook crește durata filmărilor verticale

Facebook crește durata filmărilor verticale
Liviu Mihai
Liviu Mihai
scris 6 mar 2023

După Instagram, Facebook acomodează acum filmări verticale mai lungi, dar nu la fel de lungi, încă, precum cele de pe TikTok.

Utilizatorii pot posta acum filmări verticale mai lungi pe Facebook, după ce limita de timp a fost crescută de la 60 la 90 de secunde.

Urmărește-ne și pe Google News

Facebook calcă în acest caz pe urmele Instagram, ambele platforme fiind deținute de Meta, după ce Instagram a ridicat pragul de timp la 90 de secunde în luna iulie a anului trecut.

Evenimente
31 octombrie - Maratonul de Educație Financiară
5 noiembrie - Gala Profit – Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii
WSJ: Veniturile Twitter au scăzut cu circa 40% în decembrie, în termeni anuali CITEȘTE ȘI WSJ: Veniturile Twitter au scăzut cu circa 40% în decembrie, în termeni anuali

Cunoscut la început drept „short-form video”, acest format s-a tot lungit în ultimii ani, pentru a putea face loc reclamelor pe care, de regulă, platformele sociale se bazează pentru monetizare.

TikTok, care a stabilit trendurile acestui format video în ultimii ani și a început tot cu clipuri scurse, a ajuns acum să acomodeze filmări de până la 10 minute.

Meta a promovat în ultimii ani brandul Reels, care desemnează formatul video vertical atât de pe Instagram, cât și de pe Facebook.

Compania americană speră să aibă de câștigat în lupta cu TikTok și de pe urma interdicțiilor pe care anumite țări și regiuni le-ar putea impune platformei chineze, suspectată că ar trimite datele utilizatorilor regimului comunist de la Beijing.

viewscnt
Afla mai multe despre
meta
facebook
instagram
tiktok