Micile poze rotunjite de deasupra feed-ului Facebook, pe care majoritatea utilizatorilor le ignoră, vor deveni pe viitor gazdele evenimentelor partajate în rețeaua de socializare.
23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
Facebook a anunțat că va începe să testeze o nouă abordare pentru funcția de evenimente a propriei rețele. Pe lângă secțiunea dedicată evenimentelor, acestea vor putea fi văzute în formatul Stories de deasupra feed-ului.
În cazul evenimentelor, formatul Stories va fi adaptat să permită utilizatorilor nu doar să vadă informații despre acestea, ci și să interacționeze cu ele.
Apăsarea pe un astfel de Story va duce la afișarea informațiilor precum locul și data desfășurării evenimentului. Însă, tot în cadrul acestui format, utilizatorii își vor putea afirma interesul pentru eveniment - dacă vor să meargă sau nu.
CITEȘTE ȘI Google Assistant va traduce conversații în timp realVa exista inclusiv un link către pagina evenimentului, de unde utilizatorii interesați vor putea intra într-un grup de discuții pe Facebook Messenger.
Testarea noii funcții va avea loc în Statele Unite, Mexic și Brazilia. Utilizatorii din aceste țări vor putea vedea și folosi evenimentele în format Stories atât pe Android, cât și pe iOS.
Conform celei mai recente evaluări făcute publice de Facebook, funcțiile Stories din Facebook și Facebook Messenger au împreună 300 de milioane de utilizatori activi pe zi.