Videoclipurile muzicale sunt cel mai nou tip de conținut ce va putea fi văzut pe Facebook, rețea care vrea să devină o platformă de lansare a noutăților din acest domeniu.
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
Facebook va începe din acest week-end să afișeze utilizatorilor săi videoclipuri muzicale, ce vor apărea direct în News Feed. Ca de obicei, noua funcție va fi activată, mai întâi, în Statele Unite.
Alături de News Feed, videoclipurile vor avea avea o categorie proprie în Facebook Watch, secțiunea video a rețelei sociale. Acolo, utilizatorii vor putea descoperii conținutul disponibil, organizat în funcție de artiști, gen și alte criterii.
Aceleași videoclipuri vor putea fi regăsite și în paginile de Facebook ale artiștilor, unde noul tip de conținut își va găsi loc vizibil între toate celelalte secțiuni ale paginilor.
Facebook a purtat negocieri în acest sens cu marile case producție, printre care Sony Music Group, Universal Music Group și Warner Music Group. J. Balvin, Karol G, Sebastian Yatra, Alejandro Fernandez și Calibre 50 sunt artiștii care își vor vedea primii videoclipurile noi pe Facebook.
CITEȘTE ȘI FOTO Oportunitate de investiție - OMV Petrom vinde un teren într-o zonă extrem de căutată, pe care poate fi dezvoltat un proiect imobiliar mixtCompania americană promite o experiență socială unică, ceea ce înseamnă că vor exista funcții prin care utilizatorii vor putea interacționa și comunica între ei sau cu artiștii.
Cu această mutare, Facebook intră și mai tare într-o zonă în care va concura cu YouTube, dar amenințate ar trebui să se simtă și platformele de streaming muzical, precum Spotify.