Facebook va găzdui clipuri muzicale

Facebook va găzdui clipuri muzicale
scris 1 aug 2020

Videoclipurile muzicale sunt cel mai nou tip de conținut ce va putea fi văzut pe Facebook, rețea care vrea să devină o platformă de lansare a noutăților din acest domeniu.

Dragoș Dabija, Accenture: Companiile din toate industriile ar trebui să se pregătească pentru probleme de securitate cibernetică intensificate în contextul COVID-19 CITEȘTE ȘI Dragoș Dabija, Accenture: Companiile din toate industriile ar trebui să se pregătească pentru probleme de securitate cibernetică intensificate în contextul COVID-19

Facebook va începe din acest week-end să afișeze utilizatorilor săi videoclipuri muzicale, ce vor apărea direct în News Feed. Ca de obicei, noua funcție va fi activată, mai întâi, în Statele Unite.

Alături de News Feed, videoclipurile vor avea avea o categorie proprie în Facebook Watch, secțiunea video a rețelei sociale. Acolo, utilizatorii vor putea descoperii conținutul disponibil, organizat în funcție de artiști, gen și alte criterii.

FOTO 97% grad de satisfacție în fashion-ul bărbătesc – cine a reușit? CITEȘTE ȘI FOTO 97% grad de satisfacție în fashion-ul bărbătesc – cine a reușit?

Aceleași videoclipuri vor putea fi regăsite și în paginile de Facebook ale artiștilor, unde noul tip de conținut își va găsi loc vizibil între toate celelalte secțiuni ale paginilor.

Facebook a purtat negocieri în acest sens cu marile case producție, printre care Sony Music Group, Universal Music Group și Warner Music Group. J. Balvin, Karol G, Sebastian Yatra, Alejandro Fernandez și Calibre 50 sunt artiștii care își vor vedea primii videoclipurile noi pe Facebook.

FOTO Oportunitate de investiție - OMV Petrom vinde un teren într-o zonă extrem de căutată, pe care poate fi dezvoltat un proiect imobiliar mixt CITEȘTE ȘI FOTO Oportunitate de investiție - OMV Petrom vinde un teren într-o zonă extrem de căutată, pe care poate fi dezvoltat un proiect imobiliar mixt

Compania americană promite o experiență socială unică, ceea ce înseamnă că vor exista funcții prin care utilizatorii vor putea interacționa și comunica între ei sau cu artiștii.

Cu această mutare, Facebook intră și mai tare într-o zonă în care va concura cu YouTube, dar amenințate ar trebui să se simtă și platformele de streaming muzical, precum Spotify.

viewscnt
Afla mai multe despre
facebook
muzica
video