Facturile Telekom Romania nu vor mai putea fi plătite la ghișeele Poștei Române, de la 1 februarie

Facturile Telekom Romania nu vor mai putea fi plătite la ghișeele Poștei Române, de la 1 februarie
Profit.ro
Profit.ro
scris 22 ian 2018

Operatorul Telekom Romania a anunțat luni că a încetat contractele cu Poșta Română, începând cu 1 februarie 2018, pentru plata facturilor aferente contractelor de servicii fixe și mobile, ”ca urmare a nerespectării obligațiilor contractuale de către Poșta Română”.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Maratonul de Educație Financiară

”Clienții Telekom Romania beneficiază în continuare de cele peste 40.000 de puncte de încasare (rețeaua proprie de magazine, rețele de retaileri, bănci partenere, ATM-uri și automate de plăți), din mediul urban și rural, unde își pot plăti facturile”, a informat Telekom România.

Poșta a încheiat un parteneriat cu Fashion Days CITEȘTE ȘI Poșta a încheiat un parteneriat cu Fashion Days

De asemenea, rămân valabile și alte alternative pentru plata facturii Telekom, de exemplu modalitățile de plată precum plata online, pe site-ul companiei, la sectiunea MyAccount, plata prin debit direct, prin internet banking,  mobile banking (prin băncile partenere, care oferă aceste servicii), scrie News.ro.

”Telekom reamintește că toate detaliile privind facilitățile de plată se regăsesc pe spatele fiecărei facturi și pe site-ul Telekom, la secțiunea Asistență”, informează compania.

viewscnt
Afla mai multe despre
telekom
facturi
posta romana