Google și Amazon au dominat piața difuzoarelor inteligente în Q2

Google și Amazon au dominat piața difuzoarelor inteligente în Q2
Liviu Mihai
Liviu Mihai
scris 20 sep 2018

Patru din cele mai vândute cinci difuzoare inteligente în al doilea trimestru al anului sunt produse de Google și Amazon.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Conform Strategy Analytics, cel mai bine vândut difuzor inteligent din al doilea trimestru al anului a fost Home Mini al celor de la Google.

Home Mini s-a vândut în 2,3 milioane de exemplare, câștigând astfel 20% din piață. Cu 2,2 milioane de unități vândute și 18% cotă de piață, Amaozn Echo Dot este al doilea în acest clasament.

Cu excepția lui Tmall Genie, produs de Alibaba și vândut în 800.000 de bucăți, în top 5 sunt doar produse Google și Amazon, câte două de fiecare parte.

Chinezii de la OnePlus intră pe piața televizoarelor CITEȘTE ȘI Chinezii de la OnePlus intră pe piața televizoarelor

În total, conform analizei realizate de Strategy Analytics, în al doilea trimestru al acestui an au fost livrate 11,7 milioane de difuzoare inteligente.

Cel mai mare absent din topul vânzărilor este HomePod, al celor de la Apple. Acesta a avut doar 6% din piața pe trimestrul al doilea.

Însă, ca și în alte cazuri, succesul Apple nu vine neapărat din cota de piață, ci din profitul obținut grație marjei mai mari de profit.

Difuzorul celor de la Apple a reușit să atragă 16% din totalul veniturilor generate de această nișă. Spre comparație, primele două produse din top, Google Home Mini și Amazon Echo Dot, însumează 17 procente din veniturile totale ale pieței în Q2.

viewscnt
Afla mai multe despre
difuzoare inteligente
google
amazon
apple