Google, divizie a grupului Alphabet, va oferi utilizatorilor motorului său de căutare mai multe informații privind motivele găsării rezultatelor afișate, a anunțat compania.
1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară
Astfel, persoanele care efectuează căutări vor putea să dea click pe detalii precum modul în care rezultatele obținute corespund cuvintelor lor de căutare, pentru a decide mai bine dacă informațiile sunt relevante, scrie News.ro.
CITEȘTE ȘI Digitalizarea a devenit o prioritate și pe piața imobiliară. Sectorul proptech este propulsat de pandemieGoogle a făcut schimbări pentru a oferi utilizatorilor un context mai bun legat de rezultatele oferite de motorul de căutare.
La începutul acestui an, Google a introdus ferestre pentru a informa utilizatorii despre sursele de informare pe care le văd. De asemenea, compania a început să avertizeze utilizatorii atunci când un subiect evoluează rapid, iar rezultatele căutărilor ar putea să nu fie sigure.